Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

jag tror jag listat ut vad den hemliga planen är :angel: :D

---

Dålig dag på jobbet idag, mycket skrik och jag hade inte mest tålamod i världen... Men precis när jag sa hej då till alla (jag slutade först) så kommer ena kaos-barnet fram och kramar om mina ben lite snabbt. Hen gjorde så förr, men det var länge sedan nu, men det var skönt att få lite positivt slut på dagen!

verkligen! Särskilt då jag i allmänhet känt mig som allas minst-favorit-fröken (med undantag av två av 2,5åringarna som älskar mig :love: ), så var det så skönt att hen på eget bevåg smög till sig en kram :love:

Varför inte, det vore jätteroligt! Hos oss ser man oftast fyrverkerierna från alla väderstreck dessutom. :p

wohoo :bump:

--

idag är jag ledig från jobbet och skall handla och fixa och baka inför födelsedagshelgen :angel:
Och ikväll blir det privatlektion med tre askul tjejer på favorithästarna, och vi skall hoppa :bump: :banana: :bump:

Vad skall ni göra idag?

Jag sitter hemma och letar efter vetenskapliga artiklar, ska snart hälla i mig kaffe och rita upp lite diagram/scheman eller något annat som kan imponera på min eventuella handledare. Har ett möte med henne klockan ett och är redan nervös. Vill verkligen att hon ska tycka att det jag har plockat fram är något att jobba vidare på och att hon ska gå med på att handleda mig.

I eftermiddag ska jag packa och sortera lite här hemma och ikväll är det hoppträning med hästen.

Spännande dag!

ceta, gött med ledigt :-)

Jag sitter vid en sjö och väntar på min kollega. Har pumpat båten, monterat motorn och packat. Nu hoppas jag bara solen håller sig framme! Det är under tio grader och lite vind. Försvinner solen blir det inte skönt...

Kul! :) Jag sitter i soffan och tittar på diverse naturprogram på TV:n (just nu om geparder :D). Har åskat och regnat större delen av dagen så jag tycker det är en alldeles lagom sysselsättning.

Idag ska jag jobba till 16.30, sen hem och äta, sen åka till kören och sjunga. Efter det måste jag snabb-packa för imorgon åker jag till Stockholm och på fredag till London :) Ska bli såå skönt med långhelg, jobbar inte förrän nästa onsdag igen :D

Låter som en himla härlig dag! Kul med hoppningen! :)

Evvan: Åh vad det låter fint! Långhelg och London låter alldeles utmärkt! :D

KL

Jag börjar skolan nu vid 13, och då ska vi skjuta på varandra med färgampuller. Haha.
Ikväll vill jobbet att jag ska jobba, men icke. Jag är fortfarande lite för förkyld för det, men imorn får det bli jobb iaf...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka