Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Ja, är mycket imponerad! Hon har snart hållit på i ett dygn dock så jag börjar bli lite avskräckt från att föda barn...

+ yllva och grisen

Ni är så fina. Detta har inte bara med jobbet att göra vill jag förtydliga, även om det är en del i det hela.
Jag mår helt enkelt inte bra och ser inte något slut på det. Det är ingenting konkret som är fel, ändå är ingenting rätt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Kl

Men vad har hänt? Så här länge har väl tråden aldrig legat nere sen den startade ens? Vad gör alla egentligen?

Har inget vidare att tillföra tråden. :p Men kan uppdatera, eftersom aktivitet efterfrågas.

Jag gör praktik och är så ledsen över att detta är sista veckan. Har haft en fantastisk tid, jobbat som en dåre och flängt över land och rike. Fått se så mycket kul och uppleva många nya saker. Senaste veckan var vi på enhetsresa på västkusten må-tis, sen jobbade jag i fält torsdag till lunch och åkte sen direkt iväg för att jobba i fält 1,5 h hemifrån på ett annat projekt. Sov där, jobbade till lunch på fredagen i fält och åkte sedan hem.

Helgen har jag spenderat i trädgården, med hunden/föräldrarna, samt i skogen med gott sällskap. Igår vandrade vi över 12 km. Idag jobbade jag i fält hela dagen och fick se tre nya fågelarter, varav en ny gås. :)

Det var det, jag har helt enkelt grejer att berätta som skulle intressera naturnördar och ingen annan. ;) Dessutom tröttnar nog snart alla mina vänner på facebook på de sanslöst många foton jag lägger ut på allt jag får uppleva ute i naturen.

Åh. Precis när jag skulle somna igår fick jag ett meddelande om att min kompis fått en son. Så sjukt glad, äntligen ska jag få lära känna en bebis! På alldeles lagom avstånd...

Mycket!

kl
Åh är hemma från jobbet idag för att jag hade migrän när jag vaknade, men det gick över vid tio typ så nu känner jag mig som en sån FUSKARE. Rätt skönt ändå dock...

Åh vad roligt!

Vår (fyrbenta) bebis gör förhoppningsvis sitt första statement på tisdag då det är dags för ultraljud. BF är fjärde juli. Pirrigt!

Åh så mysigt med bebis! :love: Jag är ju dessutom otroligt intresserad/fascinerad av graviditeter och förlossningar - hade älskat liveuppdatering direkt från en förlossning sådär :D

Hoppar in här igen efter ett par månaders tystnad. Träffade en kille över nätet i januari och sedan följde ett par veckors brevväxling med handskrivna brev eftersom hans internet var ur funktion. Jag trodde jag skrämde bort honom genom att prata om nedmalda mumintroll på första dejten, men efter det har det bara gått framåt.

Nu har vi varit tillsammans ett par månader och han växer på mig hela tiden! Kanske är klyschigt att säga att han är "mannen i mitt liv", men det är precis så det känns. I början av maj åkte vi på semester till Irland och det blev en toppenresa. I förrgår frågade han om det inte var dags att flytta ihop, eftersom vi ändå bara pendlar fram och tillbaka mellan varandra.
Vi har letat stuga på landet ett tag, och även om det varit till "honom" har det känts som det varit till "oss". Jag är så lycklig!

*kl
Tittar in här & ser att det inte är mycket aktivitet här. Jag hinner dessvärre inte sitta så mycket framför datorn längre.Har ingen aning om varför men tiden bara flyger iväg.Sen är jag ju inte så mycket singel längre :p.

Åh vad underbart! Hoppas jag också hittar nån som det går sådär fint med :D

Jag har dock snöat in mig på en läkare på jobbet. Som förmodligen har sambo. Suck. Varför göra det lätt för sig??

Men han är så sjukt fin

Jag har snokat. Han delar lgh med en tjej :P

(och jag har pratat med honom, han är supertrevlig och om jag inte inbillar mig så verkar han nästan söka upp mig för att bara prata också)

Superenkelt. Birthday och sedan 'på samma adress' sedan har lgh olika nummer, har någon på samma adress samma lgh nummer... ja då bor de ihop.

Superenkelt. Birthday och sedan 'på samma adress' sedan har lgh olika nummer, har någon på samma adress samma lgh nummer... ja då bor de ihop.

Det här borde definitivt vara ett större ämne i den här tråden: "Hur man enklast snokar reda på uppgifter om folk"!

Jag roade mig med för ett tag sen att kolla alla som bor på min adress (12-våningshus = ganska många). Resultatet blev en hög medelålder och att jag även hittade en barndomskompis till min syrra :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 669
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 410
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka