Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Jag har firat min födelsedag! :D

Nä, men har jag inget att skriva brukar jag inte göra det heller. :p

KL

Jag är SÅ LESS på att vara singel. Jag kör en liten "rehab-och-spara-pengar"-period just nu så medan mina vänner är ute och festar sitter jag hemma. Ensam. Och då känner jag av saknaden extra mycket :(
Men hur gör man? Det finns en kille som jag umgås med ibland. Vi har alltid jätteroligt ihop och sexet är fantastiskt hehe. Han har visat att han vill mer. Men jag stänger av alla känslor.
Har en dejt till veckan också med en kille jag träffade på krogen. Lång, attraktiv, rolig. Men jag känner mest att det kommer bli bortkastad tid eftersom han också förmodligen är en asshole.

Ahh jag orkar inte :(

Fullt upp här...

Sjukt mycket att göra på jobbet just nu, mycket som ska göras och bli färdigt innan sommaren. Speciellt när man har en fot i nuvarande jobbet och en fot i nya, det blir väldigt mycket! Denna veckan har jag jobbat in ungefär en extra arbetsdag.
Och i helgen har jag fått umgås med min engelsman. Efter tre veckor ifrån varandra var det sjukt fint att ses igen! Sitter just nu med världens största problem, nämligen vad han ska få i 30årspresent. Han önskar sig såklart inget särskilt. Men jag vill ju ge något fint/genomtänkt. Klurigt!

KL

Jag har haft fullt upp jag med. Vill bara meddela att jag fick nobben när jag skickade "in relationship"-förfrågan till Lammet. :D

Men vi dejtar fortfarande, tydligen har han nåt lurt på gång. Jag vet inte riktigt vad, jag ska försöka ha tålamod.

Åh så svårt!

KL

Jag jobbar och tränar typ. Dagen har spenderats åt att vara bakis, men nu börjar jag må riktigt bra igen :D

KL

Har haft årets bästa helg hittills! Bröllop igår som var alldeles alldeles underbart! Har fortfarande inte hunnit smälta allt. Efter festen mötte jag upp dejten i stan och sen åkte vi hem till honom och idag har jag spenderat halva dagen i hans soffa och kollat på kvarteret skatan. Han är så fin så fin! Som om det inte vore nog: Ska när som helst skicka in C-uppsatsen! Galet.

Skitsvårt är det!
Har liksom ingen aning om vad jag ska ge honom. Har tittat typ på weekendresor till Prag, Riga etc som man kan komma billigt undan med men eftersom vi ändå planerar att åka till Cypern i augusti så blir det kanske lite kaka på kaka.
Hade velat boka en weekend till typ Berlin, Rom eller liknande i sommar när Muse är där och har konsert, eftersom han hoppade konserten i helgen i London för att åka till mig istället eftersom vi inte setts på tre veckor. Men flyg+hotell+konsertbiljetter blev lite för dyrt...

Vi åker till Gotland dagen innan midsommarafton och stannar till 7/7 :) och lugna ner mig vet jag inte... jag är så dålig på att inte ha något att göra (= jag får panikkänningar och börjar gråta av tanken på att livet inte är uppstyrt) att jag fortfarande skriver listor över vad jag måste hinna med varje vecka som kommer. Det är bara att det på listorna för mina semesterveckor står typ "baka cupcakes" och "se Game of Thrones" samt "läsa ut boken jag har hållit på med sedan i höstas" :angel:

Idag gick det för övrigt sisådär. Höjden av att lyckas är ju att man har en halvt galen unghäst som man lyckas hantera och rida utan att skada sig, och sedan trillar när man ska kliva ut ur skötardörren på hästtransporten och stukar foten :meh: som tur är så gjorde jag det efter dagens sista start och lämpligt nog dagen innan hästen ska ha en veckas helvila. Men ändå, fotknölen börjar anta formen av en halv tennisboll och gör satans ont att stödja på. Känns som om det blir totalt träningsstopp kommande vecka.

Kl

Men vad har hänt? Så här länge har väl tråden aldrig legat nere sen den startade ens? Vad gör alla egentligen?
Jag gör så lite jag kommer undan med.

Jobbar. Äter. Sover. Har ångest över jobbet, och för att svara på lite av vad som skrivits så är det inte arbetsuppgifterna som stör mig. Har inga problem med det och gillar de allra flesta. Jag kan inte sätta fingret på vad det är.

Annars mår jag skit, varken orkar eller vill göra någonting. Ligger helst bara ensam hemma. Ser ingen mening i någonting överhuvudtaget. Alla åtaganden ger mig ångest oavsett om det är jobb, skola eller fritidsrelaterade saker.
Således händer egentligen ingenting...

Hoppas ni mår bra allihop.

Jag jobbar, är i stallet och sover.. Ungefär.. Dejtandet går inte alls och jag orkar inte bry mig heller just nu känns det som. Har lite matleda också så äter sämre än någonsin, bara massa småkrafs.

Som tur var går hästarna bra iaf.. :)

KL

Jag har haft fullt upp jag med. Vill bara meddela att jag fick nobben när jag skickade "in relationship"-förfrågan till Lammet. :D

Men vi dejtar fortfarande, tydligen har han nåt lurt på gång. Jag vet inte riktigt vad, jag ska försöka ha tålamod.
oj, var inte det lite underligt? Eller är du helt lugnt med det?

härligt att hästarna går bra iaf :)

Undret: osis med foten! Läste det på fb...

Usch, fasen vad drygt med foten! Hoppas det inte är allt för allvarligt!

För övrigt tycker jag att dina semesterplaner låter hemskt fina. :love: :D

Hörru, gulledu! :( Sådär kan vi ju inte ha det ju!
Jag vill bara peppa dig, krama dig och få dig att må fint!

Om jobbet suger allt för mycket så tycker jag att du ska leta efter något annat och säga upp dig. För man ska inte behöva må dåligt på sitt jobb :(

Va tråkigt att höra! :(

När jag har varit deppig för andra grejer så har jag ofta kunnat hämta styrka och bli glad när jag är hemma hos dom gamla. Men som du känner nu så verkar det ju faktiskt som att du skulle må bättre av att jobba med något annat. Styrkekramar!!

Jättesvårt med present! Tycker ändå att det låter som en bra idé med en upplevelse tillsammans även om jag fattar att det blir väldigt dyrt med just det du nämnde.

Yllva: låter som en sjukt fin helg, och som om det går framåt med dejten? Grattis till uppsatsen också!

Lorden: Håller med Yllva och Sleepan, om du mår så dåligt är det kanske inte värt det. Så sjukt jobbigt att ha sån ångest inför sitt jobb.

Undret: Hur mår foten idag? Kanske bra för dig att vara tvungen att sitta ner lite. Eller kan du gå på den?

Här har jag det förövrigt SJUKT SPÄNNANDE, en nära vän till mig föder barn just nu och uppdaterar efterhand på facebookchatten för mig och två av våra gemensamma före detta kollegor. Vattnet har gått och nu är det snart dags att krysta. Så himla sjukt! Hon är min första vän som får barn dessutom så det känns väldigt fint att få vara så delaktig.

haha, ok då förstår jag att du inte blir orolig ;)

Julgrisen: va häftigt!! Härligt att hon är så med att hon fixar att uppdatera hela tiden :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 669
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 410
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka