Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i desperat behov av datinghjälp! Och var hittar man bättre experter än i bukes singeltråd? :P
Från att inte ha dejtat alls på typ ett år så har jag nu gått och fått 3 supertrevliga killar på halsen samtidigt. Jättekul, men samtidigt känner jag lite lätt panik. Jag brukar ha en väldigt avslappnad inställning till dating utan några förväntningar som kan skapa press. Men nu känner jag mig typ som i the bachelorette, som om jag måste välja bland dem. Förut har jag liksom bara kört på och låtit det bli som det blir (oftast inget seriöst eller romantiskt) men nu känner jag lite tidspress. Jag vet ju med mig att det kan ta lite tid för mig att få ett intresse, så jag vill ju inte dumpa nån av dem innan jag vet om jag känner något för dem och vice versa. Men var går gränsen för hur länge det är ok att träffa alla samtidigt liksom? För mig har det liksom aldrig varit en självklar övergång till ett förhållande, och det kan ju vara väldigt olika hur man ser på saken (vet jag av erfarenhet tyvärr).
Jag vet ju att jag inte kan ta ansvar för deras förväntningar, men samtidigt så känner jag mig lite taskig.
Någon som kan komma med lite råd, erfarenheter och lite pepp/stöd?