Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Härligt, uppsatser kan vara för jävliga ibland ju! :)

KL

Nyss hemkommen typ, tog svängen om frisören på väg hem från jobbet :D Det blev lite skillnad, nöjd!

*kl*

Miss Li var så fantastisk! Nu är jag ju ganska partisk (= har älskat hennes musik sedan "Oh Boy" och hennes pianoplinkande blev känt för världen), men åh så fint det var och så glad jag blev! Var dock inte så uppsluppen stämning som jag önskat, få verkade förstå hur mycket man faktiskt bör vilja dansa när man hör henne. Nåja...

Jag måste bara få dela med mig av en låt som hon har gjort. Helt enkelt till alla er i tråden som har planerat en framtid i ett litet hus på landet med diverse fyrbenta vänner...

En låt om en golden retriever helt enkelt!

I’m gonna make myself dinner,
I’m gonna eat all by myself.
And if you think I’m gonna miss you,
Well, you better think again.

I’m gonna get my satisfaction,
I got my brand new hairy friend,
A Golden Retriever,
Golden Retriever.

I bet you think that I am crying,
But I’m not lonely just ‘cause you are gone.

I got a red little house with a yellow door,
I got my television every time I’m getting bored,
I got a Golden Retriever and a Labrador
And I don’t need you anymore.

I’m gonna plant some beautiful flowers
I’m gonna talk with them,
‘cause I don’t need nobody,
‘cause then nobody’s gonna let me down.

Haha, fantastisk text! :D

Och jag håller med - har gillat henne sen Oh Boy, eller snarare sen...den hon släppte innan som jag inte minns namnet på. Va fan :p
Orkar inte leta heller, haha.

Gött att det var bra, även om du inte var på helt rätt humör!

Bah, mitt humör var på topp! Men det hade varit roligare om fler dansat, hoppat och sjungit med för full hals.. jag kände mig lite ensam stundtals :angel:

KL

Lite rådvill här...

Lammet... Han har varit lite tyst (vi pratar inte hela tiden annars men det brukar bli lite sms här och var typ) på sistone och igår skickade jag ett sms och sa att jag bara ville säga godnatt innan jag somnade. Han svarade att jag var söt som tänkte på honom. Vidare sa han att han tänker på mig mer än han hör av sig och att han var dålig på att smsa. Jag vill ju gärna han hör av sig lite men när vi väl får igång någon konversation är det bara fint, flyter på helt ok. Men vi pratar desto mer när vi ses, det är mer då som det då "gäller" och allt är mysigt.

Ska jag be honom bättra sig eller låta det vara? Jag tänker lite på att jag själv sagt att jag tycker det är bra med utrymme för varandra och han sa att jag fick prata med honom hur mycket jag ville, han behövde inte utrymme. Och han sa också att vi tar allt i min takt.

Han är alltså fantastisk :love: Jag får öva väldigt mycket på det här med tillit där jag tidigare ständigt behövde bekräftelse genom att smsa och höras av hela tiden. Nu känner jag mig lite lugnare men skulle ändå uppskatta att han VISADE att han tänkte på mig. Det har han också gjort tidigare iofs. Han tog också initiativet till att bjuda hem mig till honom i tisdags så allt är ju bara fint egentligen.

Vad är det jag nojar över egentligen undrar jag nu när jag skrivit klart... Inputs är välkomna!

Det är rätt vanligt att man börjat noja då man verkligen börjar tycka om någon eftersom man ju är rädd för att bli sårad.Tycker dock inte det låter som att du behöver noja så mycket utan det låter mycket mysigt & lovande mellan er :).
Sen om du verkligen känner att du vill ha lite mer kontakt mellan gångerna ni ses så säg det till honom.Han förstår säkert då han tycker att det är helt okej att ni tar det i din takt.

Undret:Har nog bara hört den låten från henne(ev ngn mer) & den är bra.
Sen hade jag ju en foderhäst som hette O'boy under den tiden den spelades mycket.

Ska jag be honom bättra sig eller låta det vara? Jag tänker lite på att jag själv sagt att jag tycker det är bra med utrymme för varandra och han sa att jag fick prata med honom hur mycket jag ville, han behövde inte utrymme. Och han sa också att vi tar allt i min takt.

Han är alltså fantastisk :love: Jag får öva väldigt mycket på det här med tillit där jag tidigare ständigt behövde bekräftelse genom att smsa och höras av hela tiden.

Jag är personligen allergisk mot "det här har jag personliga problem med, så du måste anpassa dig så det passar mig". Har man problem så jobbar man på dem. Punkt. Sen visst, man ska tala om det och har man tur kanske ens partner/dejt kan försöka tänka på det och hjälpa till lite, men absolut inte ändra på sig för att man ska slippa jobba bort problemet själv.

Så jag säger fortsätt som ni gör och försök hitta tryggheten i det ni har, utan ett konstant sms:ande. :)

Precis som jag tänkt. Jag vill ju inte ändra på något för det här är bra träning för mig på flera plan. Ibland tänker man för mycket helt enkelt :D

Jag ska hem och dricka massor nu(så att jag hinner kissa innan det ska springas!) och får försöka se till att ta vatten och energidryck ofta under loppet! De brukar ha duschar på vägen med så det är bara att springa igenom så många man kan :D
Och tack!

Heja! Det kommer gå fint tror jag!

KL

Jag har faktiskt också sprungit idag, blev typ övertalad att vara med på tjejmilen i höst så det var ju bara att börja träna! Kändes bra dock, så nu jäklar ska jag komma i form :p

Jag var ju då inget bra på att heja idag då jag missa två som jag känner & två(bla Sleepan) vände jag precis bort blicken när ni sprang förbi så blev inte så mycket till att heja men jag hoppas att det gick bra för dig ändå.:)

Har haft ett släng av pollenallergi med då mina ögon började rinna & blev svullna.

Jodå, det gick helt okej! Lite sur på mig själv för att jag gick en del de sista kilometrarna men det var ju SÅ JÄVLA VARMT!
Jag älskar verkligen värmen och hade njutit så mycket igår - om det inte varit för att jag skulle springa en jävla halvmara.

2:03:33 blev tiden vilket jag absolut är nöjd med(...även om önsketiden var under 2 timmar - men det tar jag nästa gång!)

Zarro: Kul att se dig! Det gick bra även om det blev jävligt tufft strax innan Götaplatsen...

Duktig du är! :D

KL
Fantastiskt fin helg. Har bott på stans uteserveringar känns det som. Från 17-01 i torsdags, 19-midnatt i fredags (visserligen inte på uteservering, utan med filt och några öl på gräset vid vattnet) och från 22-02 igår. Man får ta vara på solen och värmen när den är här! :D Även om vi missade solen igår, planen var att parkera vid 18-tiden, men det blev en liten roadtrip på kvällen först istället, vilket egentligen kanske inte gjorde så mycket med tanke på hur helgen såg ut. :p

Sjukt mysigt i alla fall, och träffade dessutom Hattmannen igår kväll. Vilket jag känner idag inte alls var bra för min rygg, men sååå värt det. :angel:

Evvan: hur var det? :)

Det var fantastiskt! Vilken stämning det var! Hela Malmö Arena kokade. Så fantastiskt när människor från hela världen står enade under samma tak och har en enda stor fest tillsammans. Bara leenden och glada jubel överallt. Runt om mig hade jag människor från Tyskland, Australien, Danmark, Norge, Nederländerna, Frankrike, Azerbadzjan, Storbritannien, Irland... Underbart!

Är sjukt trött efter den sista tidens farande men nu sitter jag i soffan och kollar på nya säsongen av Barnmorskan i East End. En väldigt intensiv vecka väntar med en del övertid på jobbet men jag längtar galet mycket till på fredag :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 414
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka