Sv: Singeltråden 52
Ja det var ju verkligen inte planerat detta, känns skitjobbigt!
Nr 1 tror jag nog minst på, så jag funderar på att träffa honom igen för att vara på säkra sidan och sen bestämma mig om jag vill fortsätta träffa honom eller inte.
Nr 2 klickade jag verkligen med, det bara flöt på och jag vill gärna träffa honom igen.
Den ena träffade jag lite tidigare så när jag bestämde mig för att träffa nr. 2 så tänkte jag att jag hinner ju bestämma mig, men så blev första träffen uppskjuten så nu hann jag bara träffa nr 1 en gång innan jag träffade nr 2.
Och nu mitt i allt så dyker nummer tre upp, en gammal bekant som jag inte träffat på ett par år men som jag verkligen gillade då. Vi dejtade aldrig då, jag var väldigt osäker då och vågade inte visa något intresse, men nåt slags intryck måste jag ha lämnat ändå. Vi började prata och det ledde till att han bjöd in mig. Som sagt så gillade jag honom väldigt mycket då (lite fjortisförälskelse typ) och tackade såklart inte nej. Men jag kommer inte att träffa honom än på några veckor.
Problemet är bara att jag är litegrann rädd för att jag ska få känslor för en av de andra och samtidigt ångra att jag inte träffade nr.3 eftersom jag har så starka minnen av honom.
Hur jag än gör så måste jag ju låta någon vänta, vilket inte känns lite jobbigt.