Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Du är så jävla cool som gör sånt där.

Vad har jag gjort idag? Maraton-tittat på Real Housewives of New York. Och ätit popcorn.

Haha, äh. Du är ju svincool på andra sätt!
Och åh. Popcorn... Mums!

Jag har tryckt onyttigheter som fan i helgen med start efter loppet igår. Det var jag värd. :D

Du är värd det som FAN! Jag hade skrutit till nån slagit ihjäl mig om jag sprungit ett sånt där lopp :D

Du, förresten, hade du nån koll på det stället jag ska till i Spanien? Du är min spanienexpert :D

Hur går det med skjutandet förresten?

Äh, jag har ju skrutit lite här och på fejjan. Det får nog räcka :p Men visst, jag är nöjd! :)

Jag missade vart det var du skulle(vilken tråd var det jag skrev i? Haha? (Just nu? Eller Glad-tråden?). Så vart är det du ska? :D

Skjutandet gick bra tillslut. Kickade ass! ;)

Uteserveringar är fint! Vi har tydligen ovanligt många här enligt folk som kommer hit. De krogar som saknar uteserveringar är extremt lätträknade och då är ju ändå Karlstad en av Sveriges krogtätaste städer. En fantastisk sommarstad faktiskt. :)

Bra att du skrutit! :D

Glad-tråden! Hmm... Hette Calpe eller typ Moirira (?) Moirara? Moira? Mööööhööra? Ligger nånstans i Valenciana i alla fall. Spanjoren är inte säker på om huset låg i Calpe eller staden som börjar på M.

Fan vad kul att höra! Good on ya! :)

Härligt att det gick så bra! Det är ju grymt presterat om målet var under två timmar när det var sådana jävliga förhållanden. Det var fan inget lätt väder ni sprang i, vi var inne i stan både under värmeböljan och det spontana ösregnet med tillhörande åskskur... jag är inte avundsjuk.

Hur gick det för mannen?

Jag är i desperat behov av datinghjälp! Och var hittar man bättre experter än i bukes singeltråd? :P

Från att inte ha dejtat alls på typ ett år så har jag nu gått och fått 3 supertrevliga killar på halsen samtidigt. Jättekul, men samtidigt känner jag lite lätt panik. Jag brukar ha en väldigt avslappnad inställning till dating utan några förväntningar som kan skapa press. Men nu känner jag mig typ som i the bachelorette, som om jag måste välja bland dem. Förut har jag liksom bara kört på och låtit det bli som det blir (oftast inget seriöst eller romantiskt) men nu känner jag lite tidspress. Jag vet ju med mig att det kan ta lite tid för mig att få ett intresse, så jag vill ju inte dumpa nån av dem innan jag vet om jag känner något för dem och vice versa. Men var går gränsen för hur länge det är ok att träffa alla samtidigt liksom? För mig har det liksom aldrig varit en självklar övergång till ett förhållande, och det kan ju vara väldigt olika hur man ser på saken (vet jag av erfarenhet tyvärr).
Jag vet ju att jag inte kan ta ansvar för deras förväntningar, men samtidigt så känner jag mig lite taskig.

Någon som kan komma med lite råd, erfarenheter och lite pepp/stöd?

Personligen hade jag tagit en i taget. Man brukar ju märka ganska snabbt om det finns något riktigt intresse, så man behöver ju inte blåsa av de andra direkt. Utan ta ett par (eller fler) dejter med en under en relativt kort tid, känns inte det bra kan man ju boka in en dejt med en av de andra. Och känns det bra, ja, då är det väl bara att fortsätta. Kan ju vara så att någon av de andra finns kvar även om man senare skulle upptäcka att det inte var rätt, om man trodde att möjligheten fanns i början.

Men det är hur jag hade gjort, då jag personligen skulle tycka det var svårt att dejta flera samtidigt och skulle aldrig vilja hamna i en situation där jag måste "välja" mellan två jag tycker om. Då föredrar jag att träffa en, antingen blir det bra eller så blir det inte det.

Bra att du skrutit! :D

Glad-tråden! Hmm... Hette Calpe eller typ Moirira (?) Moirara? Moira? Mööööhööra? Ligger nånstans i Valenciana i alla fall. Spanjoren är inte säker på om huset låg i Calpe eller staden som börjar på M.

Fan vad kul att höra! Good on ya! :)

Ingen aning du. Jag har bara varit nere i Malagatrakten, så någon Spanienexpert är jag tyvärr inte :p Haha.

Tack! :D

Ja det var ju verkligen inte planerat detta, känns skitjobbigt!
Nr 1 tror jag nog minst på, så jag funderar på att träffa honom igen för att vara på säkra sidan och sen bestämma mig om jag vill fortsätta träffa honom eller inte.
Nr 2 klickade jag verkligen med, det bara flöt på och jag vill gärna träffa honom igen.

Den ena träffade jag lite tidigare så när jag bestämde mig för att träffa nr. 2 så tänkte jag att jag hinner ju bestämma mig, men så blev första träffen uppskjuten så nu hann jag bara träffa nr 1 en gång innan jag träffade nr 2.

Och nu mitt i allt så dyker nummer tre upp, en gammal bekant som jag inte träffat på ett par år men som jag verkligen gillade då. Vi dejtade aldrig då, jag var väldigt osäker då och vågade inte visa något intresse, men nåt slags intryck måste jag ha lämnat ändå. Vi började prata och det ledde till att han bjöd in mig. Som sagt så gillade jag honom väldigt mycket då (lite fjortisförälskelse typ) och tackade såklart inte nej. Men jag kommer inte att träffa honom än på några veckor.
Problemet är bara att jag är litegrann rädd för att jag ska få känslor för en av de andra och samtidigt ångra att jag inte träffade nr.3 eftersom jag har så starka minnen av honom.

Hur jag än gör så måste jag ju låta någon vänta, vilket inte känns lite jobbigt.

Nja, målet i allra första hand var att slå förra årets. Sen var målet under 2:10 och under 2 timmar var typ "drömmålet" som jag inte riktigt vågade drömma om. :p
Och nä, vädret var fan ingen höjdare. Haha.

Mannen gick det väl egentligen rätt bra för. Men han pallade inte riktigt värmen och fick jätteont i benen så det gick inte så fort och han är besviken. Men jag tycker såklart att han var grym! :)

Om jag hade varit du hade jag träffat kille 1 en gång till, känns det inte bättre då så hade jag avslutat. Sen träffa kille 2 lite casual sådär och lärt känna honom. När kille 3 sen har tid att träffas hade jag träffat honom - även om allt kanske då känns jättebra med kille 2. Just för att sen inte drabbas av "Tänk om...-tänket". Känns det då bättre med kille 3 än med kille 2 får man avsluta med kille 2, eller vice versa!

Easy! :D *ironi*

Gör det! :D

Jag har slitit mitt hår här! Försökt få över kontakterna från min iphone till min Samsung. SÅ JÄVLA MECKIGT! Gaah.
Men, nu löste det sig äntligen. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 674
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 411
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka