Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Tss, hur vet du att jag pratade om dig?! Svansson har ju två sambos och i valet mellan Svansson och husse så väljer jag den som har mysigast öron alla gånger! :D

(Spoiler: Jag ÄLSKAR att retas!!)

Hahahaha, ja men ta med dig den andra sambon du om du vill. Han har mysiga öron han också (eller nåt) och jag tror att han både skulle uppskatta att få vara med samt vara ett uppskattat sällskap tack vare sina sociala färdigheter :D:D:D

inte så spännande som det låter... började chatta en hel del med en kille, men kan inte bestämma mig om jag tycker han verar vettig eller ej :grin: Var på väg att tröffa honom i heglen, men hann inte, och nu har jag lagt det på is ett tag. Humöret är inte på topp (stressig vecka!) så vet att jag bara nojjar ändå. Och tyvärr är han lite på ändå, och det gör mig lite fundersam...

sleepan: tack! :love: Förlåt att jag gick med håven där ;)

Klart jag vill med på buketräff (och singeltrådsträff!) både i götet och Jönköping!

Jag är självklart på! Har ju fortfarande inte riktigt listat ut vart det är du bor egentligen så det tåls ju att utforskas (och stan med nu när man inte är där lika ofta!)

Det är klart du ska utforska min del av stan också. ;) Fröken Ceta är såklart också välkommen!

Och de lurviga öronen från göteborg, vilka det nu blir i slutändan... :p

Jag vill bara i flika att jag hade bästa idéen för att jag också skulle få träffa Sleepan nu i Maj, men du bara struntade i att springa. Mao, det är ditt fel att det inte blev något :p :D

Haha, försökte du få fröken att springa Varvet? Ni får gärna komma ändå - I need a hejarklack! Och champagne.
:p :D

Äh, jag behöver ingen håv för att säga såna saker vet du! :) Det är ju alldeles sant och riktigt så! :D :love:

KL

Nu ska jag ta min nya fina mobil och gå och lägga mig. Höhö!
Fattar inget av den dock så det är tur att jag ska umgås med 3 Samsung Galaxy 3-ägare i helgen. De kanske kan få de hela att klarna lite för mig. :p (iphone är så mycket...enklare. Känns det som :p)

Nää, jag försökte peppa henne i för näsetloppet och erbjöd mig tillochmed att möta upp er båda med picknick efteråt :)

Tack :D (och till Lårdis med!)

Det här hände ju helt oväntat. Men jag ska njuta av det så länge det varar :love:

Haha, försökte du få fröken att springa Varvet? Ni får gärna komma ändå - I need a hejarklack! Och champagne.

Jag är på en hejaklack om nån annan vill följa med!

Min "dejt" ska också springa så har man riktig tur kan man ju få en skymt av honom också om det lockar! :D

Jag ska tydligen in & kolla på göteborgsvarvet tyckte M.Får se hur pigg jag är den dagen bara..:p

Jag vill gärna vara med på buketräfffar om jag får..

Är nästan helt död idag.Tur att man bara jobbar till 9.Gäller dock att ha ögonen öppna tills dess.

Hur kan du säga champagne när jag inte har tid att vara hejarklack?! Vavava?!

Jag hade tänkt springa varvet men när jag väl insåg att jag skulle a) vara i Göteborg och b) ha tid runt det datumet så var alla platser fyllda. Och nu kommer mamma hit i helgen med sin häst och så ska vi träna terräng fredag, lördag och söndag med hästarna. På lördag är vi klara vid lunch så på eftermiddagen ska vi väl hitta på något i stan (om det går med alla löpare överallt). Ska bli en fin helg :love:

Mamma har även varit här på en blixtvisit från igår till idag. Vi var ute och åt igår och var på operan och såg Barberaren i Sevilla, så bra! Har inte sett den förut, eller någon komisk opera alls (min kära moder var med för de tyngre och dramatiska uppsättningarna under min uppväxt så det är sådant jag sett mest av), men blev positivt överraskad. Hon också för den delen.

Tänkte just föreslå att M har en biljett till salu men låter som att du ska ha en trevlig helg med din mamma & hästar :)

Näe, nu är lite sent påkommet. Har dessutom inte riktigt kommit tillbaka efter min sjukdomsperiod heller, precis börjat jobba lite med konditionen igen så att springa en halvmara känns inte riktigt optimalt även om jag hade varit ledig.

Näe, nu är lite sent påkommet. Har dessutom inte riktigt kommit tillbaka efter min sjukdomsperiod heller, precis börjat jobba lite med konditionen igen så att springa en halvmara känns inte riktigt optimalt även om jag hade varit ledig.

Äh, sluta mesa! ;)
Nä, jag skojar bara. Man bör ha sprungit en del innan, och inte göra som jag gjorde förra året... Det var inte att rekommendera!

Nästa år springer vi?

Killaloe: Ah, Näset ja! Det borde fröken Lård ha sprungit! ;) Jättebra lopp faktiskt!

Yllva: jaa, dra med dig folk och hejjaklacka oss! :D
Iofs är man ju för jävla tråkig efteråt. Eller ja, förra året var jag det i alla fall - jag ville bara äta och duscha! :p Dock måste jag ju vänta kvar i alla fall en halvtimme(eller mer) på att pojkvännen ska hinna i mål på lördag :)

Absolut! Är även lite sugen på midnattsloppet, är det hysteriskt tryck på det så man egentligen bör anmäla typ nu för att få en plats?

Och både du och mannen ska springa alltså? En sådan förträfflig paraktivitet... undrar om mannen gör slut ifall jag ger honom en startplats i något lopp :angel: lite mer på det seriösa planet så skulle nog ett milslångt lopp vara ganska överkomligt även för honom. Han börjar komma i rätt bra form nu och spenderar mer tid på gymmet än mig. Och han skulle behöva en orsak för att komma ut och lufta de helt nya skorna som han var på Löplabbet och köpte för typ en månad sedan.

Nä, du behöver nog inte stressa med anmälan. Dock tror jag att det går upp i pris ju närmre loppet det blir. Och Midnattsloppet är ett kul lopp så det kan jag verkligen rekommendera! :)

Haha, paraktivitet blir det ju inte direkt för vår del då han startar en timme senare än mig. :p Men ändå!
Tycker lätt du ska dra med E på Midnattsloppet. Det reder ni ut utan problem! Flera månader kvar ju! :)

Ska fråga om han är sugen på att anmäla, i så fall så har man ju något gemensamt att träna emot i sommar och kan peppa varandra att ta sig ut och springa tillsammans (jag är en sådan person som tycker att det är så tråkigt att just ta sig ut ensam, mycket lättare om man är två).

*kl*

Det är verkligen helt fantastiskt vad en salstenta som närmar sig gör med effektiviteten.... på alla andra plan än det akademiska :meh:

Idag har jag gått upp klockan sju, ätit frukost med mamma, läst igenom min hemtenta, börjat ladda hem alla dokument som jag måste läsa igenom för att få ett hum om vad tentan kommer att innehålla (obs; enda akademiskt relevanta meriterna idag), varit i stallet, åkt och handlat, slängt ut gamla blommor och planterat nya (en att ställa utanför dörren samt tre kryddor som nu står i köket och gör att det luktar underbart :love: ), burit in den nya skohyllan och rensat bland skorna samt ställt iordning dem i hyllan, lagt in tvätt och grejat lite hemma, duschat och bytt om, ätit lunch och tackat ja till ett seminarium som börjar om en timme och tjugo minuter inne i stan.

Och efter seminariet så ska jag möta upp mannen och kika på Miss Li som ska spela på Liseberg. Bye bye pluggdag :up:

Jag är lite tvärtom. Tycker mycket mer om att ge mig ut och springa själv faktiskt. Dock har jag lättare att pusha mig när jag väl är ute - om jag springer med någon annan. Annars blir jag lätt sån att jag stannar och inte orkar mer, mest för att jag blir uttråkad, typ. haha.

ÅH, jag vill också gå på Miss Li! Himla typiskt att jag inte är ledig imorn och kan gå ikväll!

Vill också se Miss Li! Men, har ridlektion i kväll och det vill man ju inte missa heller. Trots en sjujäkla förkylning...

Och vet ni vad. Vi är typ klara med vår uppsats! Känns så jäkla skönt. Nu är det bara "kosmetika" kvar som vår handledare säger :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V