Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Beslutsångest. Sjukt sugen på att åka iväg och köpa mig en ny mobiltelefon, haha.
Har sagt upp mitt abonnemang nu men det går inte ut förrän i augusti(eftersom jag inte tänkte på det tre månaderna...) men jag har tänkt skaffa en ny innan dess ändå. Min laddare är helkass nu med och det känns ju himla onödigt att skaffa en ny laddare nu när jag ändå ska byta mobil.

Dock vill jag ha min iphone när jag springer Göteborgsvarvet på lördag, men det tar väl ett tag innan nummer flyttas över? Borde jag inte kunna använda min iphone med mitt gamla nummer och simkort då? Och den nya telefonen med det tillfälliga numret fram tills dess?
Någon som har koll? :p

Börjar bli dax att ses snart igen tycker jag! Sist var ju när semlorna huserade på caféerna = alldeles för längesen!

I second that och inflikar att jag absolut tycker att ceta ska följa med på buketräffen som diskuteras i Göteborg! :)

(Och i Jönköping i Augusti såklart.)

Jag tror att man kan be dem om ett tidigast datum för nummerflytten. Alltså att du kan säga att du inte vill att den går igenom direkt utan tidigast 20/5 eller hur du nu vill :)

Bytte till TeleSnor(jag vill inte stötta Sörenreklamerna, haha, men va fan!) så flytten blir inte förrän tisdag!
Nu ligger min nya älskling här jämte mig och min gamla iphone och åh, så fin den är! :love:
Nu ska batteriet bara ladda klart så jag får börja använda den! :D

Vad blev det för nån?

Jag fick hem min nya Samsung S3 mini i förrgår och har typ inte släppt den sen dess haha, I löv it!

edit: Såg i andra tråden. Den är riktigt fin men jag tyckte den mindre varianten fick räcka för mig, fortfarande större än min förra ;)

Senast ändrad:

Hoppas många vill träffas i augusti, jag känner att det vore ruskigt roligt! Här kan vi grilla och härja bäst vi vill, ingen som störs. :D Skjuts till stan finns om vi önskar utforska stadens gömslen också. Och en massa söta hästar inpå knuten om man vill klappa mule (annars kan nog allas behov av djurklappande tillgodoses av hunden... :cool: ). Sovplatser finns det också.

Jag är helt klart på! Är ledig i augusti iaf så det blir toppen!

Och vad hände med Boda Borg? Jag vill åka dit :D

I second that och inflikar att jag absolut tycker att ceta ska följa med på buketräffen som diskuteras i Göteborg! :)

(Och i Jönköping i Augusti såklart.)

Jag vill bara i flika att jag hade bästa idéen för att jag också skulle få träffa Sleepan nu i Maj, men du bara struntade i att springa. Mao, det är ditt fel att det inte blev något :p :D

Man vill grilla och klappa mule!

Jag tänker plocka med mig Svansson och hans sambo! Sådeså. :D

Haha, skönt att han är viktigare för dig än vad jag är :D Men jag följer gärna med (och Svansson också såklart)

Och nääää, du plockar med dig oss! Så det så! Du kan tillochmed få ragga upp min bil också ;)

Om det blir i Augusti! :)

Killatoe: jag vet. Jag är värdelös (plus tjock pga springbrist). :(
Tur att jag är... Eh... Eh... Bra på att... Slåss...?

Om det blir i Augusti! :)

Killatoe: jag vet. Jag är värdelös (plus tjock pga springbrist). :(
Tur att jag är... Eh... Eh... Bra på att... Slåss...?

Nääää, du är fiiin och bra och rolig och tja typ bäst :) Så det så! Dessutom blir vi väldigt vältränade om vi kommer iväg på lördag för det räcker väl att gå en gång?! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V