Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Kl

På tal om reklamfilm så är mitt kusinbarn med i en av Felixreklamerna. Askul tycker jag! :D

Nu ska jag sova som en sten. Äntligen.
Nyss kommit hem från en astrevlig kväll hos min pappa(som kom hem från Mexico i torsdags, där han varit sen 5 januari... :p) tillsammans med min bror och hans tjej. Bjöds på grillad oxfilé bland annat. Dööör så gott det var! Godnatt! :)

+Hedinn: Tack vad fina ni är :) (finns ingen hjärtsymbol längre?)
Det är fan jobbigt att vara stark ibland men jag har varit stark många gånger i mitt liv så vet att jag kommer att fixa det här med.

Filipuss:Låter fint med eget hus :).Har du köpt det eller hyr du?

KL

Tycker det är fint att se alla här prata, jag känner att jag missat lite väl mycket att det är försent att kommentera.

Men till McFlurry - Mitt bästa tips till dig är att leva i nuet. Känn det du känner idag. Ta tillvara på det. Det gör jag varje ögonblick jag är med Lammet :love: Tänk inte så mycket på framtiden, om han är mannen för dig osv. Det är bara klyschor i mina öron (ögon) och det tjänar inget till att fundera på hur livet ser ut om ett år, fem år eller 10 år.

Och Undret. Jag undrar detsamma. Jag fyller också 25 i år och funderar på om jag ens vill fira det. Har jag drabbats av ålderskris om jag skaffat mig en partner som är tjugo år gammal? :angel:

Äh, sluta ålderskrisa! Njut av att ni tar er framåt istället, finns alltid positiva saker som väntar. :) Man förlorar ju bara livstid på att gå och må dåligt över att man åldras.

KL
Hemma efter naprapatbesöket. Troligtvis nån irriterad disk i ländryggen och en jäkla massa spänningar/låsningar i hela högersidan, nästan så han såg rädd ut när han upptäckte dem. :p Men men, bättre nu i alla fall även om det fortfarande är en del kvar.

Bra det, du ska leva i nuet och inte oroa dig för framtiden, tror bestämt vi gått igenom det tidigare? ;)

Jag tycker det är rätt skönt att ha passerat 25. :D Min 25-års fest blev bra men inte så bra som jag hade velat. Det var svårt att dra ihop folk från halva Sverige visade det sig, men dem som dök upp gjorde det till en fin kväll :love:

Min 26-årsdag ska jag nog jobba, men det är en fredag och mina nya kollegor bangar nog inte på lite födelsedagsfest... :D

Jag hade nog min ålderskris i höstas, men den var också mycket blandad med mitt framtidstänk rent ekonomiskt. Jag var supersuperorolig för detta år, hur ska allt finansieras, tänk om jag inte får nåt sommarjobb, vad ska jag göra till hösten, mina csn-veckor tar snart slut blablabla. Alltså inte så nervös för att bli äldre, utan mer brist på stabilitet och slutet-på-utbildningen-ångest.

Det löste sig skitbra ska ni veta. Kanske för att gudarna var så sjukt trötta på mitt gnällade så de ordnade så att allt blev bra, bara för att slippa lyssna mer. :D

KL
Hemma efter naprapatbesöket. Troligtvis nån irriterad disk i ländryggen och en jäkla massa spänningar/låsningar i hela högersidan, nästan så han såg rädd ut när han upptäckte dem. :p Men men, bättre nu i alla fall även om det fortfarande är en del kvar.

Gut! Låter bra att du får hjälp. Flera besök bokade?

Min kära mor har gått till naprapat på eget bevåg nu, då läkarnas insatser är lite lama. Och igår märkte jag att hon har slutat snarka! Hon snarkade aldrig förr men har gjort det - brutalt mycket - de senaste åren, antagligen pga nackproblematik. Nu har naprapaten löst upp det värsta och snarkningarna är i princip hela borta. Snacka om att få sömnen tillbaka, hon fick ju knappt nån luft innan.

Jaa, det var en mycket trevlig fest tycker jag! :D

Och japp, blir ett besök igen om tre veckor. Skönt att din mamma fått hjälp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 416
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 710
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V