Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Jösses, jag blev rädd när du dök upp här, haha! Tur du bara ville säga hej! :p

Fint att se dig i denna tråden med! :)

Nu snor jag dig lite såhär ur er fina konversation :D

Jag tänkte bara fråga när man får se bilder på din lgh?! :bump:

Åh, stackare! Då kan vi tycka synd om varandra, för jag är hemma med en ond rygg/höft (vart tusan problemet egentligen sitter vet jag inte) som gör att jag knappt kan gå... Men har bokat in ett naprapatbesök imorgon, så hoppas på att det hjälper.

Och jag är (såklart) jättegärna med på en träff hos dig, bara jag är ledig och allt! :)

Har du visat den fina dammen?

Jag tänker annars att vi kan starta en allmän festfixarfirma? Så kan vi ha massa roliga planeringar inför fester (någon annan måste väl gå att pracka på second hand-temat?! :D). Och så kan vi starta med ett visst bröllop i Skåne, för det lär bara vara att tänka Rosa så är man helt rätt ute liksom :D

Usch, det var inte roligt att höra! Jag ogillar skarpt det här med att gå och lägga sig lycklig för att sedan vakna med oerhörd smärta. Det känns väl ganska onödigt..! Hoppas du blir hjälpt av naprapaten. Själv försöker jag undvika närkontakt. :p

Ja om ingen annan kan eller vill (förutom Sleepan) så kan vi alltid ha en egen liten träff. :D

Haha ja, jag med! Var ju sjukt lycklig igår, men förhoppningsvis kan det komma tillbaka. :p Jag borde ju egentligen varit iväg för längesen för det här, men av nån anledning är det lite svårt att ta sig iväg innan man blir totalt handikappad. :angel: Hoppas din nackspärr går över snart!

Shit jag hatar när livet bara är grått & svart :(.
Har verkligen inte kännt såhär på länge.

Nä men det är ju så... jag skulle nog behöva gå och kolla upp flera saker, men det orkar jag inte förrän det blir nåt mer akut av det.

Zarro, det låter inte så bra :( Vad händer?

Saknar dig meeed!

Btw, såg just reklamen för The Great Gatsby. 1) jag måste se filmen, 2) jag kommer aldrig sluta vara lite småkär i Dicaprio. AH mah gad, tack kära tv-reklam för att du höjde humöret något. :d

Fick ju avliva min katt efter att någon kört på honom för cirka en månad sen.
Sen dog min morfar förra veckan.
Man är jätte fattig.Trivs inte med jobbet.
Känns som att man står stilla i livet.
Ens närmaste vänner (trodde jag) har inte ens frågat hur man mår efter två dödsfall.
Så livet är skit just nu & snart ska man åka till fucking Åmål för att tillbringa natten.

Den vill jag också se! Älskar att vi har samma filmsmak. ;) Kom hit så kan vi utnyttja två av mina fyra biobiljetter jag vunnit! :D

*kl*

Stockholm var helt fantastiskt! Jag gick inte vilse, utforskade stan och hade det mysigt. :)

Nu ska jag åka ut till mitt hus! (ja, ni läste rätt!) Jag flyttar ut ur lägenheten redan nu i maj för att flytta in i ett hus med hästhagen utanför sovrumsfönstret. Så nu ska jag åka dit och fortsätta renovera inför flytten. Det är en hektisk tid framför mig - men om exakt fyra veckor får jag lite semester igen! :D

Kommer vara trist att bo ensam, vill verkligen träffa någon men vill inte nätdejta igen och har inte tid att hitta på något annat så jag får fortsätta leva singellivet som vanligt. :p

Förstår att det känns mörkt och grått nu. :( Kan bara skicka en kram och hoppas det ljusnar för dig snart! Riktigt tråkigt med dina vänner, hoppas de tar sitt förnuft till fånga snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 417
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 710
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V