Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Om du tar det lilla huset utanför trädgården finns det en jordkällare precis utanför dörren :angel:

Har du inte någon damm i närheten som Lorden kan bo i? För det borde ju inte vara omöjligt att göra en ö :D

Det finns en påbörjad damm där vi grävde fram berggrunden... Så vill Lordis bo på ca 2 kvm är det redan ordnat.

:D

Det finns en sjö 3 km bort med en mysig ö, du får väl söka bygglov och ha distansförhållande med oss på gården ;) Finns gott om abborre, gädda, mört och sutare i sjön så om du bara fiskar upp maten blir det ju hur billigt och fint som helst.

För övrigt är det typ mitt i natten.
Sitter på 1an på väg ut till Frölunda Torg, astrött. Ska åka bil till skolan därifrån och kommer komma för sent. Kändes smart när vi bestämde det - men inte så hemskt smart nu längre. Suck.
Tur jag tog med en kudde, för då kanske jag kan sova i bilen :p

Dock så är det extremt lite folk som åker vagn vid den här tiden. Det är rätt skönt.

Bilade du hela vägen till Växjö så okristligt tidigt?! Huga... :cry:

Chilli: Låter som en plan! Fisk är jag inte så förtjust, men man får ju inte vara tjonken. Vi kör på det!

Kl

Har ni sett H&Ms nya reklamer med Beyonce? Hur kan hon se så jäkla perfekt ut, har inte hon rätt nyss fått barn? Jag vill också. Apropå absolut ingenting annat.

kl*
Tack allihop för ert stöd.
Igår var vi och kollade på lite hus för skojs skull.Hittade en mycket fin gård fast den låg dock för långt bort.Den Lorden visade här var ju väldigt fin och inte alls långt bort ju.Får ta tag i det här med körkortet rejält nu.Slarvig jag är eller så är det bara för att vi jobbat om varandra eller varit trötta på senaste.

Mitrolle:Fin häst du har :).

McFlurry:Man vet aldrig om det är för evigt tyvärr utan det är bara att försöka leva och njuta i nuet.Ta varandras svagheter på ett bra sätt osv.

Lorden:Jag kan tänka mig att gifta mig på Tjolöholm nu när man ändå ska gifta sig en dag.Jag brukade träna körning där förr.Saknar det!:(

Hennes jobb är ju att sjunga och dansa.Tänk om alla kunde få leva på det då hade nog alla kunnat gå ner så fort efteråt ;).

Plus att det väl är kutym att leva på diverse dieter och luft samt ha en PT vid sin sida 24/7 så fort ungen har ploppat ut...

Räknade för övrigt till och med på vad det skulle kosta oss att köpa den där gården. Kom fram till att det var alldeles för mycket i dagsläget men överkomligt när jag har pluggat färdigt, dock tillkommer ju kostnader för att pendla om man ska arbeta i stan och att leva i allmänhet. Mannen blev lite väl entusiastisk och ville gå på visningen, något som jag lyckades avstyra.

Haha, tänk så mycket singeltråden bidragit till ditt liv om den till och med kommit med din gård! Det hade nästan varit för bra.

Men gå på visningen kan ju inte skada. Det värsta som kan hända är ju att ni faller handlöst för stället! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 679
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 940
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V