Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska ändå bara ha två ridhästar, och sällskapsdjur går det väl alltid att bygga till ett litet bo för. Men det ligger väldigt off om man ser på avstånd till stan. Och två hektar är inte nog med bete. Annars så var det faktiskt något som jag till och med kunnat gått på visning för att kika närmare på.
Och det var ju bara avståndet och markbristen som var något att muttra åt, huset var supercharmigt. Älskar kaminen och badkaret, plus att huset inte var så hemskt stort. Jag vill ha något som rymmer katterna, ett par hundar och oss men inte är världens projekt att städa. Jag behöver inte fyra-fem sovrum för "den ultimata barnfamiljen", för någon sån vill jag inte ha.
Men det är klart, hade det legat bättre till och haft bortåt 4-5 hektar så hade det istället kostat det tredubbla
Äh, så himla jobbigt är det inte att ta sig in till stan nu när de äntligen börjat få ordning på både vägar och kollektivtrafik upp till Ale Dessutom är det sjukt mycket tomter till salu där uppe så jag tänker att det inte borde vara en omöjlighet att köpa till lite mark om man nu skulle vara intresserad och inte vill betala multum för att bo i närheten av Göteborg med egen gård
Fast nej. Jag förstår vad du menar, men protesterar i det här fallet. Jag är inte intresserad av kvantitet, jag är intresserad av kvalitet. Den här möbeln är 100% frigolit. Det förtroendet är förbrukat för länge, länge sedan och jag blir mest bara ledsen och förvirrad.
Absolut, jag klagar inte. Dock vore det ju kanske kul om det inte i alla lägen blev knäpptyst när de skaffar partner (när det gäller folk jag sett som vänner) och sen direkt hör av sig när de blivit singlar igen... Det är liksom inte första gången det händer i år.
Jo, jag förstår, jag tänker oftast precis likadant när det handlar om någon annan. Men här är det liksom inte ens uppskattning, egentligen, jag är bara... Lättillgänglig. Bekväm. Det är konstaterat vid tidigare tillfällen. Förlåt att jag låter dryg, detta är lite en öm tå. Får skylla mig själv som tog upp det.
Just nu skulle jag mycket hellre bara rita på min kobbstuga!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.