Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Köper du kobben så ritar jag stugan?

Apropå uppskattning, fick den konstigaste komplimangen hittills för någon månad sedan; "om din mamma är hälften så snygg som du så skulle jag lätt ligga med henne".

Öh. Tack? :D

Nu har jag haft en himla bra dag idag! Började dagen med hopptävling med unghästen och vi red två felfria klasser, 90 cm och 1 m och fick med rosetter hem! Supernöjd :love:

283959_10151652463345948_832802531_n.jpg

575337_10151652583660948_28767855_n.jpg

Sedan nu ikväll var jag nyss ute och sprang i spåret, bestämde mig för att gå ut lite lugnare och springa två varv istället. Sagt och gjort, sprang 6 km och känner mig ruggigt nöjd :D

Öhm. Absolut! Ska bara bli rik först! :D

Haha, det är ju lätt en komplimang! Snubben sa ju att du var skitsnygg!

Mitrolle: Härlig dag! Grattis till felfria rundor! :)

Åh vad fin han blivit! Är det Jaq? Ålder?

Påminner lite om en häst i stallet som nog inte kan räknas som unghäst längre... Så kul när de blir mer vuxna, grövre och har ett klokare uttryck. :)

Om sisådär 10 år kanske jag är gårdsägare, och kanske även singel. Välkomna att flytta in för singelkollektiv på landet i så fall då. ;) Här finns 5 sovrum (varav ett är 21 kvm, dock med snedtak) och även möjlighet till eget litet torp stort som en 2a för den som är i behov av lite mer egentid. ;)

Jag kanske kan få flytta även om jag inte skulle vara singel? Tänkte att jag gladeligen ockuperar torpet så kan jag ha långdistansförhållande eller nåt... :D

Ja just det, det finns ju ett torp till. Klart du är välkommen! Där får ni ju plats två personer, så har vi tillgång till en man på rimligt avstånd ifall redig mansstyrka skulle behövas. ;) Men även här på gården finns ju ett litet hus, som bara behöver byggas om sisådär totalt från grunden. Stort som en liten lägenhet, med utsikt över sommarhage och vinbär runt knuten.

Hej kontaktannons? ;)

Alltså, skulle jag känna för att flytta från Göteborg någon gång i livet så kommer jag definitivt att flytta till dig :)

Tack, hon är jättefin :) Det är Jobelle. Jac är mer dressyrpålle så såna där hoppbilder blir det nog inte på honom :p

Pah, mansstyrka? Tillåt mig att fnysa! :D

Män är, har jag hört ryktesvägen, dödssjuka när de är förkylda. Vi hästtjejer är ute i stallet, tränar och tävlar med typ lunginflammation (jag har hopptränat med hjärnskakning, inte mitt smartaste drag). Vad finns att göra som 5 av oss inte klarar? :D

Gullis! Det är härligt här ute, alla tycks trivas. :)

Lordis; Nu ska vi inte vara såna. Ingen Killaloe utan man (antagligen), då får man väl vara snäll och hitta på arbetsuppgifter till honom. Jag slipper gärna byta däck på bilen, t.ex. :angel: Inte för att jag inte kan, utan för att det är så tråkigt.

Aha! Jag tänkte det, han är väl mycket mer grov? Men det var den enda unghästen som dök upp i mitt huvud... :p Jättefin är hon i vilket fall!

Ja, ja. Han kan väl få byta glödmackapärer på värmemojängen dårå. Om han nu prompt vill. Oh, alternativt fixa drinkar och bära ut till oss.

Låter bra! Kan jag få en källare också, eller eventuellt en vind, så jag kan kidnappa Hattmannen och gömma honom där? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 679
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 941
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 419
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka