Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Eller hur, det skulle ju inte vara så farligt. Fördelen var att jag egentligen bara kände att det var en fondvägg som behövde tapetseras om akut. Resten kunde jag absolut leva med (även om allt det beiga så småningom skulle behöva bytas ut mot något mer glädjande). Det jag har svårast att släppa är vardagsrummet, med utsikt över hagarna och kamin. Fast den är säkert gräslig i verkligheten :angel:

Jag vill också gifta mig, det verkar så roligt att ha en jättestor fest för alla vänner som man får bestämma helt själv hur man vill ha den. Jag ser bubbel i mängder, en dessertbuffé med tårtor och kakor och cupcakes och annat gott samt väldigt mycket dans framför mig. Det känns spontant som ett väldigt vinnande koncept.

Bilade du hela vägen till Växjö så okristligt tidigt?! Huga... :cry:

Har ni sett H&Ms nya reklamer med Beyonce? Hur kan hon se så jäkla perfekt ut, har inte hon rätt nyss fått barn? Jag vill också. Apropå absolut ingenting annat.

Jepp, det gjorde jag. Inte så jobbigt för mig dock - jag behövde ju inte köra :p
Är dock vansinnigt trött nu, haha!

Och jaa, Beoynce är för jäkla snygg. Tyvärr är inte kläderna för H&M lika snygga....

Säkert alldeles förfärligt gräslig. Och kaminen är säkert obrukbar. Och det är säkert jättekallt på vintern och olidligt varmt på sommaren. Och luktar säkert skumt. Och badkaret är säkert bara en atrapp.

Och ja, bröllop! :love:
Jag vill verkligen också gifta mig, och om det nu inte sker så gå på fruktansvärt många bröllop!
Just där tänkte jag mig lite stämningsfullt med ljusnät i alla fina buskar och utsikt över havet. Och massor med bubbel, som sagt. Och bara världens fest där jag och min fina men enkla och smakfulla klänning får stå i centrum... Och så min man då, såklart.

Nä, det var ju skönt i alla fall! Men jobbigt att vara trött, hoppas inte du har något alltför ansträngande på schemat idag :)
Usch, jag ska iväg och jobba om några timmar. Jag trivs inte alls på mitt nya jobb :(.

Har du sett dem i verkligheten? Tycker att den svarta klänningen ser lite käck ut i reklamen men har inte fått känna och klämma på nåt.

Mja, 4 timmar trafik...i datasal. Kräks av tanken, typ. Men men, tenta snart så det är bara att ta sig dit! :p

Vad tråkigt att du inte trivs på jobbet? Hur länge har du jobbat där? Och vad var det nu igen?

Jag har sett lite av kläderna, men inte den svarta klänningen så den kanske inte är så tokig.
Och den med landskapstrycket på är ju jättefin - men hur bär man upp den? Eller ja, jag skulle inte klara det iaf :p

Jag ska ha två klänningar. En vit knälång med stor rosett baktill och en enkel siluett som ska bäras med hatt på dagen samt en puffig tyllskapelse i någon glad färg att ha på festen i stil med en amerikansk prom dress från 50-talet.

Mvh / Har haft lite för mycket mental fritid och borde sluta läsa alla bloggar som drivs av välstajlade kvinnor som klär sig i vintage och har gift sig samt gärna bloggar om dessa bröllop :angel:

Landskapstrycket har jag nog inte sett. Är det en klänning?

Jobbar bara timmar och ska väl ha ett sommarvikariat, varit där (hemtjänsten) en vecka. Jag vet inte, jag trivs bara inte. Det går absolut att göra, men jag ser inte fram emot att gå till jobbet direkt. Hoppades så mycket på det andra jobbet, i butik, men de har fortfarande inte hört av sig och sagt bu eller bä. :(

Undret: Menar du att det finns bättre saker att ägna sin tid åt än att sitta på Pintrest och söka på "Wedding"? Jag har slösat så stor del av mitt liv... Å andra sidan sitter jag på oändliga mängder information om klänningar och dekorationer :angel:. Skulle bli en bra bröllopskoordinator.

Zarro: Härligt att du träffat någon som du tycker så mycket om :)

You're hired!

(Jag ska bara skaffa ett bröllop först... och förresten är det väl inte galet, jag blir på gott humör av att titta på fina saker och väldigt många bröllopsrelaterade produkter är fina saker! Således gillar jag att titta på dem.)

Ja jag tycker om M mkt och eftersom han nu råkar vilja gifta sig så får man väl göra det någon dag men inte just nu fast det hade varit härligt mot allt det grå och svarta i livet.

Bröllop och hus. Herregud så vuxet!

Ja, men visst är det ganska roligt? Tiden går fort ibland när man råkar drömma sig bort. Problemet är ju främst att det finns så mycket fint och så många bra ideer att man omöjligen kan kombinera alla. Sedan blir jag alltid lite deppig efteråt, men det är smällar man får ta tänker jag.

När mannen sa "visning" igår så resulterade det i att jag gick upp i falsett och pep "men jag är inte så vuxen äääään" medan jag i panik försökte komma på när man blir så vuxen och bestämde mig för att tanke på att köpa något som kostar med än 50.000:- i alla fall är för surrealistisk för att greppa och att jag definitivt inte är där än. Egentligen får alla steg i livet utöver studier, hyresrätt, hund och egen bil mig att få totalpanik och känna att det är för mycket ansvar... det kan vara en nalkande ålderskris som smyger sig på, jag har aldrig drabbats innan så jag vet inte riktigt.

Förresten... fylla 25 år... något att fira? Ignorera? Få panik över och hålla en 23-årsfest istället? Hoppa över och låtsas som om man egentligen redan är 26 år eftersom det inte är lika frestande att överväga att uppmärksamma?

Klart att man ska fira att man fyller 25 år.Själv tog det ett tag för mig att vänja mig vid att jag faktiskt är 26 år.Riktigt gammal med andra ord :(.
Jag får snarare panik över att jag inte har hunnit med så mycket som jag i dagsläget hade velat.Ångrar mig lite att jag festat så mycket som jag har gjort.

Fira. Fira med råge.

Det är ett privilegium att få bli äldre.

//präktig, 20.

Jag är och har så länge jag kan minnas varit fullkomligt övertygad om att jag inte kommer att leva till min 25-årsdag, så jag har inte direkt några ålderkriser, än så länge.

Senast ändrad:

Det är inte jag som står som ägare på hästarna, och den som är mest värdefull är en egen uppfödning så honom har vi inte köpt (även om man knappast vill räkna på vad det kostat att hålla honom under uppväxten och fram tills det att han faktiskt var ridbar :angel: ).

Kl
Hej på er, kommer ni ihåg mig? :) ni verkar fortfarande ha trevliga diskussioner iaf.
Nyss inflyttad i ny lägenhet med sambon, har dragit på mig en jobbig unghund och livet är rätt bra, även om jag gärna skulle haft ett till jobb...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 676
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V