Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gotlandsgrisen: den fungerar utmärkt och jag är mycket nöjd!!
Stor som ett hus dock, men man vänjer sig!
Kan rekommendera ebay för köp av skal. Mycket billigt och bra!
Jag köpte dock två olika och det ena är i fan så mycket bättre kvalité. Det kostade 100 med frakt, så det var ju dyrare än det andra som bara gick på några dollar. Men det dyrare är vansinnigt mycket finare och bättre, och ändå jävla mycket billigare än i butik här hemma
Ska hemhem i morgon. Huvudanledningen och lite "täckmantel" är att jag ska på min lillebrors avslutningskonsert i skolan men självklart ska jag passa på att träffa dejten igen. Nu räknar jag snart ner timmarna så mycket längtar jag!!
Får jag bara ett G på uppsatsen i morgon och ett jobb inom det jag utbildat mig till (och kanske en lottovinst så jag kan köpa häst) så är ju mitt liv helt fullständigt!
*kl
kan återuppstå lite efter en MASSA frånvaro i dessa trådar, men det har inte hänt mkt alls utan jag har mest bott på jobbet dem senaste månaderna så.
vilket jag iofs fortfarande gör.
Men var iaf och fikade lite med en kille i söndags, sjukt svårt och veta vad man ska säga och sådär, när man hmm agerat nunna dem senaste åren.
Vi ska iaf ev på bio på fredag, så får väll se hur det går
Sen får vi väll se om det bara blir vänskapligt eller vad som händer.
Gotlandsgrisen; bah, jag trodde du menade fyrbeningen först när jag bara läste att den hade kommit. Blev ju helt till mig en kort stund innan jag insåg att det handlade om teknik
*kl*
På tal om teknik så kom jag precis hem från en större elektronikaffär. Vi har ju varit i tv-letartagen sedan min 10-åriga trotjänare till tjock-tv började höja och sänka volymen lite som den behagade beroende på eventuella rörelser i rummet. Jag är nitisk hatare av att införskaffa ny elektronik över lag eftersom jag vet att jag a) inte kan tillräckligt för att veta vad som är vad alltid och b) antagligen kommer att vara nöjd med vilket som av nyare varianter eftersom jag själv använder tekniska grejer tills de tar sitt sista andetag och således kommer att få något flashigare vad jag än väljer av det som finns på marknaden samt c) helt enkelt inte tycker att det är roligt att lägga massa tusen på sådana saker. Det här var dessutom den första tekniska pryl som jag och mannen skulle enas om och köpa för gemensamma pengar, och då måste allas intressen vägas in samt synen på vad som är prisvärt och så.
Nåja, igår fick vi nys om en nyöppning med rätt schyssta erbjudanden så vi tog en sväng dit innan han åkte till jobbet nu på morgonen. Köade en halvtimme och fick komma in direkt, var ute igen på 19 minuter med tvn som vi hade spanat på. Det blev en Philips 47" Smart-tv. Inte för att jag vet om vi kommer att använda smartfunktionen, men den var nedsatt till 4500:- så det kan det väl vara värt. Mest nöjd över att vi har köpt något just nu
Nej, tyvärr! Men idag gör han förhoppningsvis sitt första framträdande då tiken ska på ultraljud idag. Och vi är så nervösa att det gör ont! Allt känns så bra med den här uppfödaren, tiken är riktigt fin och hanen är min favorit. Det känns nästan för bra för att hoppas på... Baah!
Kul med ny tv! Men håller med dig om det där med att lägga pengar på elektronik, det är bland det tråkigaste jag vet. Vet inte någonting om smart-tv, men det lät som ett bra pris. Så... Var det en kedja ni köpte den ifrån och har du i såna fall namnet på den?
Och det är liksom så mycket roligare att lägga pengarna på fina väskor att bära omkring elektroniken i, eller fina kläder att ha på sig när man använder den
Juridik & Ekonomi Jag hade fått helt byta yrke om jag ska komma bort från det. Haft funderingar på det, men vet inte vad jag skulle vilja göra istället
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.