Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Det är faktiskt väldigt dött på min våning och det verkar bara vara fyra rum, av vilka jag och mina kollegor upptar tre. Tjommen i det fjärde rummet har jag träffat förut och han är görtrevlig, men det ekar tomt ikväll. Studenterna har flytt stan så det ekar nog tomt i många hus nu... :)

München låter väl bra, jag hälsar dock på vilket land det än blir. :D

Det är faktiskt väldigt dött på min våning och det verkar bara vara fyra rum, av vilka jag och mina kollegor upptar tre. Tjommen i det fjärde rummet har jag träffat förut och han är görtrevlig, men det ekar tomt ikväll. Studenterna har flytt stan så det ekar nog tomt i många hus nu... :)

München låter väl bra, jag hälsar dock på vilket land det än blir. :D

Hihi... Smygvärmlänning... :D

Det är klart du hälsar på, det måste du!

Jag brukar säga dret också, bara för att det är ett härligt ord. :D Lite måste man väl behålla efter tre år!

Vaaaad ska man äta idag då? Gå och köpa världens goaste falafelrulle kanske och avnjuta i nån park? Så vansinnigt trött (i knäna) efter dagens jobb, vad drygt det är när allt är nytt och så himla petnoga hela tiden. Gjorde världens tabbe som start på dagen. :o Egentligen önskar jag att nån körde hit mat och öl och gav mig en fotmassage... :cool:

Fint med semester, men tråkigt med mormor. :(

Det ska bli väldigt fint med semester! Och mormor är på bättringsvägen och fick komma hem från sjukhuset idag. Hon är verkligen en kämpe! :) För en vecka sedan var det osäkert om hon ens skulle klara sig, och nu är hon hemma igen!

*kl*

Idag har jag shoppat på tok för mycket saker och så upptäckte jag att min kompis har en snygg bror som dessutom fick hjälpa mig lite på gymmet.. :o :D

kl

Äntligen hemma efter en jävlig tågförsening, är sjukt trött och har en helvetesvecka framför mig med aslånga dagar...
Men det har varit en sjukt fin helg. Och det är faktiskt värt att sitta fast på ett tåg i flera timmar efter ett "Jag älskar dig. När flyttar du hit?" :D

När är du i Sthlm i sommar? Jag är där nästan varje helg fr.o.m. nästa vecka och fram till augusti. Undantaget 20 juli när jag åker till Gbg istället :D
Vi måste ju dricka bubbel!

Bokade även in vår Cypern-resa i helgen, åker i slutet av juli. Vore det inte för att jag typ bor på jobbet just nu så vore livet perfekt! :D

ÅH MEN! Så himla fint! Vad härligt att det går så bra! Hur länge är det ni setts nu? Och har du tänkt att flytta dit?

kl på mig själv
Idag har jag träffat mitt livs första bebisvän. Man kan väl säga att det räckte med en blick på honom så fattade jag plötsligt hela den här bebisgrejen, ville liksom spendera mitt liv med att umgås med honom.

Vi har träffats sen januari!! Tiden har flugit iväg...! :)
Och ja, jag får nog säga att jag är lite sugen på att flytta dit. Börjar bli jobbigt nu att åka så långt var och varannan helg och att inte kunna ses så ofta som man vill. Men det får bli mellan terminer isf, kan ju inte släppa allt mitt i en termin och flytta. Så en jul eller sommar får det bli. Men nästa sommar känns väldigt långt bort...

Tror jag ska gå och lägga mig... Pensionärsvarning, men den här veckan är fan inte klok. 7-18.30 idag, 6-18.30 imorgon, 7.30-17.30 på ons och sen stängning tors och fre... Hur folk med familj får ihop livet fattar jag ej.

kl

Äntligen hemma efter en jävlig tågförsening, är sjukt trött och har en helvetesvecka framför mig med aslånga dagar...
Men det har varit en sjukt fin helg. Och det är faktiskt värt att sitta fast på ett tåg i flera timmar efter ett "Jag älskar dig. När flyttar du hit?" :D

Åh vad fint!! :) mys!!

Jag var inte heller helt nöjd med förseningen igår. Så drygt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 668
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 403
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10