Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Hur går det för dig med ditt då? Exemplar, alltså :D

Mycket bra, mycket bra faktiskt! Har ju inte setts på nästan en vecka nu och kommer kanske inte ses förrän midsommar men då ska vi i alla fall fira tillsammans (med de gemensamma vännerna that is). Igår pratade vi i telefon i över en timma och jag väntar just nu på att han ska höra av sig angående senaste Game of Thrones :)

kl på mig själv
Idag har jag träffat mitt livs första bebisvän. Man kan väl säga att det räckte med en blick på honom så fattade jag plötsligt hela den här bebisgrejen, ville liksom spendera mitt liv med att umgås med honom.

Ska du bli min första bebisvän nu?

Åh det låter fiiiiint! :love:

Hängde inte riktigt med på hur du känner/träffat denna snubbe? Du kanske har skrivit det fast jag glömt :o.

Då förstår jag, blev lite orolig för att du konverterat helt. Men så långt kan jag följa ditt resonemang. Lite synd att tillökningen här har skett så långt bort, vi har varken råd eller möjlighet att åka ner just nu så jag får vänta med att se om jag också kan fatta grejen. Hittills så kan jag sträcka mig till att de är ganska roliga att ha på en armlängds avstånd om följande parametrar uppfylls. Det måste a) vara under en begränsad tidsperiod och de måste b) vara på gott humör under tiden samt c) främst hanteras av en annan person.

Åh det låter fiiiiint! :love:

Hängde inte riktigt med på hur du känner/träffat denna snubbe? Du kanske har skrivit det fast jag glömt :o.

Lugnt, det har ju varit några olika under våren ;)

Denna har jag träffat genom gemensamma vänner. Det är en bästa kompis pojkväns kompis. Pratade närmare en timma igår kväll också och nu är det bestämt att jag åker hem några dagar innan midsommar och åker gemensamt med vännerna till själva firandet (men det vet han inte om än) :D

Ah, det känner jag igen att du nog sagt :)

Åh PIRR!

KL

Just beställt från Asos för första gången. Visst brukar bland annat fröken Undret göra det? Hur lång tid brukar det ta ungefär? Vill ha hem nuuuu... :D
Gissa hur lycklig jag blev av att de hade bikinis (snygga bikinis dessutom) i min storlek till normala priser! Jag är van att få betala minst 400-500 kr för BH/bikiniöverdel; man kan lugnt säga att jag inte tillhör de som har ny bikini varje år. Nu återstår att se om det är nåt att ha, hoppas!

Ja, ganska frekvent. Det tar ofta så lång tid som de anger som längsta, men jag har aldrig fått grejerna efter sista datumet som de angivit för leverans.

Oftast skulle jag vilja påstå. Jag skulle inte tveka en sekund om någon erbjöd mig ett par mindre. Fula, otympliga och dyra i drift är vad de är.

Hej!:)
Hur går det för alla?Några nya dejter?

Jag var på Sweden Rock förra veckan,hade verkligen kanontrevligt & tiden gick alldeles för fort.

Nu är man gräsänka fram tills på fredag då sambon är i Örebro & jobbar samt bor hos sina föräldrar.

Jag har inte tid att dejta :p

KL

Sjukt mycket just nu, så jag hänger inte här så mycket. Fick veta att klasskompisen, a.k.a. han som kanske eventuellt möjligtvis kunde vara intresserad har skaffat tjej dock! Så nu behöver jag inte fundera på det :p

delvis knapplån*

Nu vill jag höra vad ni har för kloka tankar..
Träffade en karl på valborg, vi hänge hela kvällen ,hände inget men hade trevligt.. Vi träffades någon dag efter det å gick på långpromenad, också trevligt.. Hördes rätt ofta å sen bjöd jag in mig själv å sov över, lagom full å glad efter krogen..Vi hade mysigt hela natten å pratade länge på morgonen osv.. Nu har vi inte setts sen dess, hörs nästan dagligen men det har gått flera veckor?! Vi bor bara ett par km ifrån varandra så känns inte som att det skulle vara så besvärligt å ses. Han är väl ganska gullig på sms typ "sov gott söta du, pussar". Men det blir liksom inte av att vi ses? jag har kommit med förslag några gånger å skrev här om dagen "du får väl höra av dig om du vill hitta på nått" då vi pratade om hur han jobbar i veckan. Han är rätt blyg å försiktig men jag kan ju inte bjuda över mig själv igen, är det inte hans tur? Kan man fastna i sms-träsket? Fan jag vill ju ha honom!! :arghh:
Varför hör han av sig om han inte "vill nått"?

Är han blyg så lägg inte bollen hos honom utan styr upp nåt själv. :) Han är antagligen jätteosäker på dig och med blyghet på det vågar han antagligen inte ta något initiativ.

Jag undrar genast om detta är någon jag känner, om det är vår gemensamma kompis pojkväns kompis du dejtar... :cautious: Totalt icke-förvirrande mening för övrigt.

Jag vet inte om du vet vem det är men ni är inte vänner på fb i alla fall. Grabbarna i fråga jobbar på samma ställe i alla fall om det säger dig något!

Två teorier från min sida;
A) han är intresserad men för blyg/osäker för att våga ta tag i det.
B) han tycker om dig, är inte jätteintresserad, men trivs med uppmärksamheten.

Som Heddan säger, ta tag i det du! Du har ju inget att förlora, är han blyg behöver han kanske en knuff i rätt riktning, är han inte intresserad så märks ju det förr eller senare :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 668
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 399
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hovrandsartros