Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Vad härligt att läsa att det känns bättre! Det är du verkligen värd!

kl
Första veckan på ca 1½ månad som jag bara jobbar vanlig heltid... Har varit superstressigt det sista, och nu när det lugnar ner sig slår såklart förkylningen till, när man börjat slappna av lite...! Så är det alltid... Jag är inte superdålig, men ganska snorig, trött och hängig. Så imorgon tänkte jag ta en hemmadag och bara vila och ta hand om mig själv! Ska bli så skönt!
På tors kväll åker jag upp till Stockholm där sedan midsommar ska firas i skärgården med engelsmannen och nån kompis till honom. Ska bli mycket trevligt :)

Härligt att det går bra :love:

På midsommar händer inte ett jota, precis som förra året, och årets nyår :( Har heller inte dragit ihop något, så får väl skylla mig själv, men känner mig så himla sorglig som inte har nån att fira med...

ananrs har jag precis klippt mig :)

Det låter ju fantastiskt!

Jag vet inte hur midsommar blir, vet bara att den spenderas i Stockholm! Ska bli väldigt skönt med långhelg, det är ganska intensivt på jobbet just nu!

Jag vet hur det är! Brukar aldrig ha något att göra till nyår och midsommar så jag förstår dig mycket väl! Och man vill inte tränga sig på hos folk heller...
Hade det inte varit för engelsmannen hade jag inte heller haft något att göra i midsommar. Eller ja. Min familj ska tydligen fira med min bästa kompis och hennes sambo som bor granne med mamma. Fick veta det genom kompisen när hon frågade om jag skulle komma, men min kära familj har visst glömt att bjuda in mig. Vilket jag, lite surt, påpekade för min mamma. Dagen efter skrev syster och frågade vad jag ska göra på midsommar... :grin:

Vad härligt! Vad ska du göra i Stockholm? Hälsa på nån?

Jag tror vi skulle ut till Vaxholm... lite osäker, inte jag som håller i trådarna. :p

Finns bara en nackdel och det är att det är i Borås...
Men folk verkar ju pendla dit en hel del så det får väl funka i så fall!
Och det är på Försörjningsstödet :)

Then it didnt ;) tycker inte jag ser helt anskrämlig ut irl (alltså i vanliga fall, frisyren är jag nöjd med!) men på kort blir jag alltid skitful, så det blir inga bilder tyvärr...

Evvan: jo, det är nog vanligare än namn tror egentligen.. Men känner liksom inte för att göra ett utrop på fejjan heller, för det är ju vissa man inte vill ha en inbjudan av också ;) får se hyr det blir.. Kanske får sitta i hästhagen och kolla på åskan helt enkelt :p

Jag ska nog inte kasta sten i glashus för jag är precis likadan själv. Gillar inte att vara med på kort men irl tycker jag att jag till och med ser väldigt bra ut! Men på kort, typ aldrig.

Borås är ju en av städerna som det är lättast att pendla till så det borde absolut lösa sig. Fröken Gris har ju åkt till Stenungsund och jobbat senaste månaderna och står fortfarande på benen. Och till Borås får man ju åka i de fina bussarna :D

Och herregud, det är snart ingen som bor i samma stad som de jobbar här. De som har jobb i Göteborg köper bostäder i Trollhättan/Borås/Alingsås och de som bor där jobbar i stan istället. Av någon outgrundlig anledning :p

Japp! Jag ska hälsa på roomie! :D

+Ceta: Jag hade inte heller haft något att göra om inte det här dykit upp i sista stund. Brukar aldrig göra något varken nyår eller midsommar!

Äsch, både midsommar och nyår blir ju ofta lite överdrivet stor grej ofta. Jag har haft väldigt många dåliga nyår, just för att det är en sån himla press på att man ska göra nåt roligt och absolut inte får sitta ensam. Ofta känns det som att det skulle varit roligare att bara vara hemma och äta middag, så det har jag tagit fasta på de senaste åren.

jo det är ju verkligen så... Tyvärr smtitar det av sig på mig :( Det är väl få som faktiskt tycker man är en förlorare bara för att man inte har planer, men jag inbillar mig att alla tänker så (hur många som nu ens vet om det ;))

yllva: haha, two peas in one pod ;) Jag kan bli bra på kort, men det är endast om jag är sminkad och på gott humör ;) Och helst skall jag inte vara beredd på kameran :p

Härligt att det går bra :love:

På midsommar händer inte ett jota, precis som förra året, och årets nyår :( Har heller inte dragit ihop något, så får väl skylla mig själv, men känner mig så himla sorglig som inte har nån att fira med...

ananrs har jag precis klippt mig :)

Jag skulle ha jobbat hela midsommar men fick ett schema idag som innebär att jag jobbar som en skållad råtta torsdag och fredag, medan de andra jobbar på annan ort. Tack vare detta är vi alla lediga lör-sön. En ynnest! Jag ser fram emot att 1. sova, och 2. sova. Så jag sällar mig till skaran som skrattar midsommar i ansiktet, det ska ändå regna både här och i hemstaden.

Jo men det är ju tyvärr så, jag känner mig fortfarande pressad att hitta på nåt, även om jag vet flera som inte alls bryr sig om att det är midsommar. Vore skönt att ha en mer avslappnad attityd till de där högtiderna.

Kul! När åker du upp? :)

kl
Sitter och pysslar. Försöker skriva något "witty" men ändå fint. Nästa helg fyller engelsmannen 30. Och jag har tänkt att han ska få en liten grej med posten varje dag fram till tors (på fredag kommer jag istället :D). Men vill ju skicka med en liten note med en liten hälsning och skriva nåt smart/fint/sexigt men jag har hjärnsläpp!!!

Jag tror jag har snor i hjärnan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 668
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 399
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka