Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

KL

Snälla säg till mig att det är helt normalt att få lite ont i hjärtat när man ser att ens ex blir vän med "nya" tjejer på facebook...? (Borde jag ta bort honom är frågan...)

Igår fick jag reda på att jag måste komplettera en uppgift på distanskursen, idag skulle jag egentligen på dejt men den blev uppskjuten till på fredag. Jag är bitter!!

Nu har du ju redan tagit bort honom, men ja det är helt normalt. Tycker det var bra att du tog bort honom dock, jag tror inte att det går lättare att komma över någon när man påminns om det på FB hela tiden nämligen.

Angående springrunda så gillar jag Öxnehaga! :) Har inte varit runt på så många ställen annars i stan, håller mig till skogen. ;) Men många som håller till i stan använder Vattenledningsparken vad jag vet, och Axamo. Jag går ibland 15 km-spåret som går via Öxnehaga och det är så fint där (och backigt!). A6 golfbana är också jättefint (och backigt, haha) och man kan gå via Strömsbergs herrgård vid Ljungarum, man hamnar direkt på landet i superfina miljöer och naturreservat. Vill du motionera i en backe på över 1 km finns det där. ;)

Fy fan rent ut sagt... Har du inte hört av honom något alls mer?

Inte ett ljud... Det som är konstigt är att han inte är inloggad på facebook som han alltid brukar vara, plus att han inte heller svarar min kompis eller hennes pojkvän. Jag pratade med en gemensam vän till oss idag och han har inte pratat med honom på en vecka och tyckte det var väldigt underligt och blev orolig att något hade hänt. Alla säger det, han svarar ALLTID i telefonen, så det här är riktigt konstigt... :crazy:

Jag bor ju inte i stan längre, men tack för tipsen! :) Öxnehaga kan vara värt att kolla in, får fundera på hur jag ska ta mig dit bara!

Alltså, jag tycker nästan att det låter som typ knark eller något...?
Det är ju uppenbarligen inte bara dig han undviker menar jag?

+ addicted

Slår ett slag för att utgå från Strömsberg, det är SÅ vackert där, men du kanske borde vänta nån månad till det blir grönt! Man kan om man vill gå/springa riktigt långt även komma till Öxnehaga därifrån.
Akta dig dock för kossor. Kommer aldrig glömma en friluftsdag i skolan då jag och ett par kompisar gick vilse och hamnade i en hage och blev "jagade" (inte så allvarligt) av några ungtjurar :D

Alltså, jag tycker nästan att det låter som typ knark eller något...?
Det är ju uppenbarligen inte bara dig han undviker menar jag?

Nja, jag vet inte. Han är emot droger, alla våra kompisar är väldigt glada i att röka på men han gör det aldrig.
Däremot har han en sjukdom. Han har alldeles för mycket järn i sitt blod och måste varannan vecka gå till läkaren och tappa sig på en halvliter blod. Men har ändå svårt att tro att det ska vara något sånt...

Okej, nä, jag bara tänkte att det var sjukt konstigt beteende.
Sjukdom verkar inte så troligt heller. Eller jo, att han är sjuk är ju säkert hur sant som helst men tror ju inte att det är det som spökar nu...

Precis... Jag förstår verkligen ingenting. Jag skickade ett sms till honom och bad honom åtminstone svara bara så jag vet att han är ok. Och vill han inte prata med mig så är det bättre att säga det rakt ut, istället för att bara försvinna. Men har såklart ändå inte hört något från honom.
Funderar konstant på vad som kan ha hänt, håller på att bli galen :(

Oj låter ju en aningens skumt för det verkar ju inte som att han svarar när hans vänner ringer heller?!Hoppas att du får höra något ifrån honom iaf.

Jaa :( Pratar just nu med en kompis till oss och han testade att ringa honom nu men fick inget svar. Han är också riktigt orolig... Ska testa att få tag på hans rumskompis och se om han vet något.

*kl*

Snigeln fortsätter smsa. Trots att jag inte svarar. Helt plötsligt får man värsta gullegull-sms av honom trots att han inte hört av sig på fem månader. Någon som är lite desperat? :grin:

Jag har helt tappat hoppet om att någon dag kunna träffa en normal kille, antingen slutar de att höra av sig eller så är det något annat.. :cool: Min kompis försöker dock få ihop mig med mitt gamla ragg som jag brukade träffa då och då på krogen, han är jättetrevlig men jag har absolut inga känslor för honom alls.

Jaa :( Pratar just nu med en kompis till oss och han testade att ringa honom nu men fick inget svar. Han är också riktigt orolig... Ska testa att få tag på hans rumskompis och se om han vet något.

Han uppdaterade sin playlist på youtube för 14 timmar sedan och han var nyss online på WhatsApp. Så han verkar då leva iaf...

Skönt det! Inte kul att han inte svarar dig men det verkade rent av obehagligt att ingen hört av honom och han svarar inte på några samtal alls. Är det ingen som försökt gå hem till honom och kolla läget?
Är dock ledsen för din skull, om det är så att det inte blir nåt mer nu. Det verkar ju inte helt skrivet i sten heller iom att han verkar ha stängt ute hela världen för tillfället.

En kompis ringde nyss. Han har pratat med rumskompisen och tydligen har han så mycket jobb hemma att han inte har tid. Vi tycker ändå det är konstigt att han inte kan svara och säga det då... Nej, jag anser mig fortfarande som dumpad.

Jag förstod det :D Jag flyttade i vintras, bor i närheten av Evvan nu! :) Hade jag bott i stan hade jag nog sprungit runt sjön som jag brukade!

Yllva: Och var sjutton ligger Strömsberg? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 668
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 403
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10