Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Kan nog bara säga att jag hade också blivit orolig! Hoppas verkligen det inte är så illa som det låter!

KL

Snälla säg till mig att det är helt normalt att få lite ont i hjärtat när man ser att ens ex blir vän med "nya" tjejer på facebook...? (Borde jag ta bort honom är frågan...)

Igår fick jag reda på att jag måste komplettera en uppgift på distanskursen, idag skulle jag egentligen på dejt men den blev uppskjuten till på fredag. Jag är bitter!!

du kan ju alltid blocka så att du inte ser honom på din feed iaf :) Så länge du kan hålla dig från hans sida vill säga ;)

Jag tycker inte alls det är konstigt eftersom det väl inte gått jättelång tid sen ni gjorde slut? Jag hade tagit bort honom, men det är ju helt upp till dig. Som Pride säger kan du ju dölja honom från feeden i allafall så det inte ploppar upp rakt i ögonen när man minst anar det. Då måste man i allafall göra ett aktivt val att gå in på hans sida för att få se.

Jo du har rätt, det är bara 4 månader sen... Det är ju det där att man aldrig i förväg kan veta hur man kommer reagera! Har i alla fall "gömt" honom från chatten. Men sen är han inte mycket aktiv i övrigt så det brukar vara lugnt... Men vi får väl se. Sen hittade jag honom på hp idag med. Lyckad dag liksom... :grin:

Har dock en annan dejt på onsdag, alltid nåt!

Alltså, gör det ont så ta bort! Behöver du få kontakt med honom på något vis antar jag att det går utmärkt utan facebook? :) Helt klart värt att slippa hjärthugg.

Jaa, jag gillar dem supermycket! :)

Och verkligen roligt med festen! Så himla fint att så pass många kom och att alla hade så kul! :)

Snälla säg till mig att det är helt normalt att få lite ont i hjärtat när man ser att ens ex blir vän med "nya" tjejer på facebook...? (Borde jag ta bort honom är frågan...)

Det är helt normalt! Om du inte vill ta bort honom som vän kan du som de andra säger blocka honom från feeden, men jag hade nog tagit bort som vän.

*kl*
Chefen ringde mig imorse när jag var i skolan och bad mig komma på ett extra möte idag. Varsling på gång, 99 personer ska bort. Jag är troligtvis en av dem. Detta suger verkligen. :(

Sen hittade jag ett av mina minneskort till kameran när jag rensade en byrålåda. Den var full av gamla bilder på min förra häst som gick bort i höstas som jag inte riktigt har sagt farväl till då allting gick så himla fort. Jag saknar henne så det gör ont, min fina fina skräckis! :cry:

Tycker nog också att du kan ta bort honom som vän. Ni kan alltid bli vänner senare, när det känns bättre.

Gött med ny dejt på onsdag! :D Gillar att ni är några som håller igång med dejtandet :)

KL

Alltså, depp! Lycklig över CSN och lön idag - inte fullt så lycklig nu när hyran och lite skulder är betalda, haha. JAG VILL HA MER PENGAAAAR.

Jag blir lite arg när jag ser honom på Badoo och sådär, så jag funderade på att blocka. Men då måste man gå in på deras profil och det vill jag inte, för då ser han ju det.

Idag pratade jag med en otroligt trevlig nybliven läkare. Jag tror jag ska börja ragga på jobbet, fast bland läkarna då, inte de jag jobbar nära med som jag måste se varenda dag ifall det skiter sig :p

Haha, nu har jag snokat på just den läkaren och han verkar bo ihop med nån tjej. Det är alltid så, haha. De man tycker verkar bra är upptagna.

Bra jobbat! Tror det är rätt nyttigt att göra så faktiskt :)

Mitrolle: Ser han det även om du blockar honom då? Borde du inte försvinna helt för honom då? Som på HP?

Alltså, jag måste ju klicka på hans profil för att kunna blockera, då syns det ju att jag varit inne tänker jag.. Jag får helt enkelt bara ignorera i min hjärna..

Men jag vet inte om det gör det om du blockar? För då bör du bli helt osynlig och därmed försvinna från hans besökslista? Kan ju inte svära på att det funkar så dock, men skulle tro det..

Men jag vet inte om det gör det om du blockar? För då bör du bli helt osynlig och därmed försvinna från hans besökslista? Kan ju inte svära på att det funkar så dock, men skulle tro det..
jag tror du har rätt... :p

Det lustiga är att jag tror det funkar som terapi att se att han är online där. Så det får vara, jag känner att jag släpper det mer och mer genom att bli påmind att han inte var ärlig med vad han sade att han kände osv.

kl

Tråkkväll! Hade tänkt ge mig ut och springa efter jobbet nu när gatorna förhoppningsvis äntligen är isfria. Men benet har krånglat hela dagen, är svullen och har ont vid knävecket typ, så har haltat runt på jobbet... Fick bli vila istället... Och engelsmannen sitter på planet på väg till England. (inte alls avis :p)
Måste städa lägenheten lite grann... Hade tänkt tvätta också men det gör så jäkla ont i benet att gå i trappor så jag får nog skjuta upp det =/

mvh det är synd om mig idag

Åh, kan inte du visa mig något bra springställe någon gång? Och det är synd om dig, hoppas benet blir bättre!

KL

Just nu känner jag mig bara trött typ. Ska bli skönt med lite långledigt i påsk!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 668
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 402
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10