Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Åh, vad fint att du ska få åka dit imorn. Mys! :D

KL

Måstedammsugainnanklockanblirförmycket. Hur svårt kan det vara liksom?

Väldigt mys!
Sitter inne på resecentrum i solen och väntar på bussen. Fint liv!
Vill att bussen kommer nu så jag kan få gå på och sova lite till :p

Ha så kul! :)

Kl

Just skrivit webtenta. 38 av 40, haha. Nu ska jag snart gå hem från min klasskompis(där vi gjort tentan ihop...) och snart ska jag, mannen och min vän gå och käka asgod brunch för hela 40 kronor.

Sovmorgon idag, gick upp 10. Var hur skönt som helst, käkade frukost framför Glee och hade det himla fint. Sedan var jag ute och sprang en runda och insåg hur risig jag måste vara för jag orkade nätt och jämt runt ett varv, nu sitter jag här och hostar och känner mig helt slut. Måste vara nåt virus som ligger och stör :mad:

Ska snart till stallet och rida ut med en häst och hoppa två.

Nu reggade jag om mig på Badoo. Jag skiter i att jag vet att han haft sitt konto kvar hela tiden som vi träffades, min kompis har sett honom inne där. Jag blir lite arg faktiskt, även om jag vet att det inte leder till något bra att vara det, men det känns lite respektlöst att liksom hålla på o leta andra medan man är med en person som tror att allt är bra.

Nu hoppas jag att jag kan hitta någon som faktiskt är ärlig.

Tack för påminnelsen om Glee, nu har jag nåt att se fram emot som jag kan kolla på i kväll! :D

KL
Nu ska jag söka massa jobb, så spännande! :bump:

Det är så tråkigt att det blev som det blev för dig med killen :(

KL

Jag började dagen med att tvätta, sen åt jag frukost och åkte till stallet. Ska fixa lite matlådor nu och slöa ikväll.

Ok, i brist på underhållning berättar jag om min helg istället! Igår när jag var framme åkte vi hem till honom och han lagade Coq au vin och sen på kvällen var vi på Raw comedy vilket var svinroligt. Idag blev det bara en massa mys innan jag motvilligt fick sätta mig på bussen igen. Nästa gång jag kommer till Sthlm vilket blir om tre veckor ska jag träffa några av hans vänner :) Det börjar kännas lite som "vi" nu... Jag skrev till honom innan att jag inte känner mig helt singel längre, och han hade tänkt likadant :D
Nu ska han hem till England över påsk så nu dröjer det två veckor innan vi ses... =/

och julgrisen: så billig brunch äter man i Växjö. Himla fint! :D Finns allt man vill ha och lite till typ!

Hade världens bästa födelsedagsfest igår! :D Alla finaste vännerna(utom allra bästa, som inte kunde) var här och det var bara så kul!
Fick sjukt fina presenter också, bl.a presentkort på vårt shoppingcenter här i stan på 750:- som gäller i alla butikerna där, presentkort på Stadium, HM & Systemet och dessutom sådana här glas:

2695.jpg.resize

Vi hade riktigt roligt när vi var ute också och idag har vi bara kollat film och käkat pizza. Så fint!

Åååh, glasen!! :love:

Vet du möjligtvis varifrån? Sådana är ju så snygga! Och jag som konsumerar en ansenlig mängd bubbel skulle definitivt kunna behöva sådana :angel:

Cervera, 4 st för 279:-

Tycker verkligen att de är superfina, så det får nog bli 4 till så att man har 8 st i alla fall :)
Känner att pannacotta kommer passa utmärkt i dem. Och jag blir även sjukt sugen på att göra sorbet. Och Frozen strawberry daiquiri. :d

KL

Jag förstår inte vad som hänt. Har ju dejtat/varit tillsammans med en kille i ett par månader nu. Har pratat i telefonen 3-8 gånger per dag, skickat sms och pratat på facebook. Och varje gång vi varit ute tillsammans med våra vänner har de sagt att vi är så fina ihop och att han verkligen, verkligen tycker om mig. Det har han också sagt till min bästa kompis - att han tycker om mig så otroligt mycket.

Allt var frid och fröjd fram tills i fredags. Han var inte inloggad på varken facebook eller WhatsApp (vilket han alltid annars är). Han svarade varken på sms eller när jag ringde. Blev mer och mer orolig över att något hade hänt. I vanliga fall kan han ringa mig bara för att säga att han ska gå och handla "så jag vet var han är". Men inte ett ljud. På kvällen var hans mobil avstängd. Var så fruktansvärt orolig, speciellt med tanke på att en ung vän till oss dog i hemmet bara en vecka tidigare.
Dagen därpå skickade jag ett sms till hans rumskompis och frågade om han visste var han var. Fick till svar att han förmodligen låg och sov. Lite senare skickade han ett sms på facebook där han berättade att han hade fått besök av en kompis och att de varit ute på stan hela dagen och att det inte var meningen att oroa mig. Efter det har han inte svarat när jag ringt. I vanliga fall brukar han vilja att jag ska träffa hans kompisar, men nu är det som om jag inte finns. Han svarar tydligen inte heller när min bästa kompis eller hennes pojkvän ringer. Det är som om han gått upp i rök.

Min magkänsla är inte bra. Jag har haft exakt samma magkänsla varje gång en kille bestämt sig för att jag inte är bra nog. Han brukar ALLTID höra av sig. Jag har hjärtklappning dagarna i ända och mår riktigt, riktigt dåligt.

Behövde bara skriva av mig...

Väldigt fina glas :love:.
Vad härligt att festen blev så lyckad med.:)

Evvan:Vad glad jag blir för din skull.:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 668
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 399
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka