Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Då vet jag på ett hum men egentligen inte alls var du bor. :p

Och Strömsberg ligger vid Ljungarum. :) Tror treans buss stannar i närheten, det är väl den som går dit? Herrgården är i närheten av kyrkan iaf.

KL
Alltså, jag vet inte om jag tycker det är okej när folk i publiken på fotbollsmatcher friar till mina blivande män. :mad:

Ja, trean går till Ljungarum. Men alltså, herrgård? Känner att jag har noll koll på det här :D

Och jag vet, jag känner att jag är kryptisk idag :D

Känner att jag nog är lite trött, lästa 'knarka - hur gör man' som rubrik på en tråd på hästvård..

Svarade han ja då?

addan: Det tycker jag du ska! Det finns en stig där som heter Kärleksstigen också. :D

Jaa! Och jag är inte så töntig så jag skulle fria med en skylt, då måste väl jag ligga på plus? :angel:

Så fint det ser ut!

addan: Ibland går jag runt Huskvarnaån, det är ca 3,5 km. Sen finns Pustaleden, där är jättefint när det börjar bli vår/sommar, och väldigt backigt så man får upp flåset :p Ska visa dig nån dag!

Benet är bättre idag. I övrigt har jag haft en helvetesdag. Satt bredvid ett särskilt barn idag vid lunchen, som inte var stilla i två sekunder. Han sköt iväg sin stol, sprang iväg med besticken, bytte plats, skickade ner tallriken i golvet (med mat på), stack iväg, kastade iväg glaset, kastade mat på de andra, skrek... Samtidigt som man får jaga efter honom ska man försöka hinna hjälpa de andra fem barnen som satt där att dela, hälla upp mjölk osv, samt hinna äta något själv... Till slut fick till och med de andra barnen nog och bad honom att sluta, att det inte var roligt osv... Brukar kunna hantera honom rätt bra men idag hjälpte inget; lirka, prata med honom, skälla, ignorera... Usch, jag vet att det inte var mitt fel och att jag gjorde det jag kunde men man känner sig så misslyckad och otillräcklig! Och det är så fel mot de andra barnen att man inte ens hinner prata med dem eller hjälpa dem ordentligt... Jag brukar ha väldigt mycket tålamod men efter den lunchen var jag så arg och trött att tårarna rann över. Känns ju sådär att lipa på jobbet men jag fick verkligen nog...

Helt klart! Du skulle göra något mycket coolare och mer sofistikerat.

Streaka på planen med Marry Me, Özil! skrivet på din kropp?

Bra, för jag går nog väldigt vilse annars :D

Usch vilken dag på jobbet :( Det är delvis såna dagar som avskräckte mig från att jobba med barn...

KL

Jag börjar komma ifatt mig på jobbet igen, har haft mycket att göra, men idag bara small det till så var nästan allt klart. Urskönt! :) Och nu är det bara en dag kvar, sen är det långledigt :banana:

Skönt att du fått undan så mycket! Och ja, ska bli sååå skönt med långledigt! :D

Ja, speciellt med tanke på att en del av det var lite bråttom med, måste vara helt klart imorgon nämligen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 669
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 931
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 407
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010