Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Ja just nu är allt jättefint faktiskt... Får se hur länge det håller i sig :D Vi har träffats i drygt två månader nu, än så länge flyter det på... Ska upp dit i helgen igen, ska bli himla mysigt :) Samtidigt är det rätt skönt att ha vardagskvällarna för sig själv! Det blir ju intensiva helger och jag älskar min egentid! :)

Nej men jag håller med dig! Jag tycker inte att du ska behöva förklara det, men många hade nog viljat ha en förklaring (både killar och tjejer)!

Evvan: Har det gått så lång tid redan? Shit, jag tycker det var nyss jag träffade på er nere i stan :D Du får fixa en bild i helgen så alla får se :D

Nej, killen. Eller har jag missuppfattat nåt?

"Kontentan i min dröm var nog att jag verkligen alltid väljer fel kille. Denna gång väldigt, väldigt fel"

Ja just nu är allt jättefint faktiskt... Får se hur länge det håller i sig :D Vi har träffats i drygt två månader nu, än så länge flyter det på... Ska upp dit i helgen igen, ska bli himla mysigt :) Samtidigt är det rätt skönt att ha vardagskvällarna för sig själv! Det blir ju intensiva helger och jag älskar min egentid! :)
Vad härligt! Och ja, det är skönt att ha vardagskvällarna för sig själv faktiskt. Vad fint att det rullar på så himla bra, hoppas det fortsätter så :)

Nej men jag håller med dig! Jag tycker inte att du ska behöva förklara det, men många hade nog viljat ha en förklaring (både killar och tjejer)!
Ja precis, det är ju så tyvärr.

Haha med det avsåg jag killen i drömmen. :D Han var INTE okej. Ledsen att det inte framgick, men trodde det var ganska uppenbart att det inte finns nån kille IRL i åtanke. :p

Haha jaha, då är jag med. :p Började fundera lite på varför du inte berättat mer tidigare, haha!

Hedinn! Var har du varit hela mitt liv!?

Jaa! Jaaa, underbar! Bägge resorna var fantastiska och jag deppade ihop totalt när jag var tvungen att åka från Dakar :( Nu känns det dock helt okej att vara hemma i och med att jag kommit igång med jobb och så :)

För att det kändes så överflödigt med ännu ett stolpskott, såklart. ;)

Angående HV så känner jag stor glädje över att inte kunna se matchen på tv, faktiskt... Två år i rad. Dafuq, liksom? Nej jag sitter och spanar på vad jag ska söka till höstens termin istället!

Åh, härligt! Jag vill också ut och resa!

Chili: Haha jag förstår det. Förra året var det ju i alla fall lite jämnt, men det här är ju nästan pinsamt av dem. ;)

Jag veeeet, men jag har inte riktigt råd just nu. Men blir kanske Berlin i sommar! Och troligtvis Singapore i höst. :)

Just nu får det räcka med inrikesresor lite då och då... ;)

Mmm, jäkligt onödigt att vinna första med 6-0 och sen förlora fyra matcher i rad. :cool:

Vad ska jag drömma om i natt då?

HV's resultat är så under all kritik... Känns bra att jag inte har några hockeyfantaster i min närhet som skryter om sina lag i alla fall...

Varit och ridit nu ikväll och har verkligen fastnat för en av ridskolehästarna nu som är så himla härlig! Att ett bra ridpass kan göra så mycket för humöret, man blir lika förvånad varenda gång :)

KL

Alltså. Wäääh.
Pratade nyss med min käre man som ska åka hit imorn. Han och min vän ska köra ner ihop och förra veckan bestämde de att de skulle köra någon gång efter 16 typ och det tyckte jag lät fint för då får vi hela fredagkväll ihop, eftersom lördagkvällen bara kommer bestå av fest.
Nuuu berättade dock mannen att de kör vid 19.30 för han vill vara med på AW med sitt jobb, vilket jag förstår eftersom det är hans sista dag där.
Meeen, tanken från början var att han skulle vara med där och sen komma hit på lördag, och att min vän ändå skulle åka hit imorn, fast med tåg. Men eftersom de bestämde att de skulle köra vid fyratiden var ju allt frid och fröjd och toppen. Nu är jag asbitter för att de inte kommer vara här förrän 22.30 imorn typ.
Tjafs med pvn och nu känner jag mig som värsta skatan. HURRA.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 668
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 399
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 707
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka