Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 52

Åh vad härligt med Marocko! Jag är lite avundsjuk på ditt liv och ditt resande! :D
Fint att herr Spanjor kommer nästa vecka med! Distansförhållande kan ändå vara lite mysigt, faktiskt :)

Åhh där var vi när vi firade vår 1-årsdag.Verkligen ett supermysigt ställe :love:.

Pride:Blev tjejen som vi var & kollade på nu i helgen.Uppfödaren som vi egentligen skulle ha köpt katt hos tipsade ju oss om henne.Hon är en halvsyster till katten som vi först tänkte köpa.

ok, så då b lir det större chans för utställning och avel?

Glöm inte bilder sen :bump:

Ja henne kommer vi att kunna avla på med :).
Anledningen till att vi inte tog A(1a katten) är att hon inte kan opereras vid 6 mån & kommer troligtvis alltid vara känslig.Vi har dock fått väldigt bra kontakt med de första uppfödarna så vi kommer allt att hålla kontakten.Sen kommer ju M vilja hälsa på dom & A.
Bilder kommer självklart främst på fb men ska försöka ta reda på hur man gör här med :).

va kul :) Jo, jag kommer ihåg vad du skrev om A.. Kommer uppfödarna själva behålla A då eller vad händer med henne?

Nog för att jag kan ha knäppa drömmar, men nattens var nog sjukaste ever! Tog inspiration från ett avsnitt av 2½ men där Rose drogar Charlie i två veckor medan han tror det är botemedel mot influensa han tar. Sedan var även Monica från vänner med, och jag tror att några killar från Scream också var med... Kontentan i min dröm var nog att jag verkligen alltid väljer fel kille. Denna gång väldigt, väldigt fel. :cool:

Åh vad härligt med Marocko! Jag är lite avundsjuk på ditt liv och ditt resande! :D
Fint att herr Spanjor kommer nästa vecka med! Distansförhållande kan ändå vara lite mysigt, faktiskt :)
Ja, det ska bli fantastiskt! Har länge velat få vandra där och att åka genom jobbet blir extra roligt :) Sen kommer spanjoren tilll Marrakech innan jag flyger tillbaka och så ska vi lyxa på nåt fint riad och bara njuta tillsammans. Underbart ska det bli!

Äsch, ditt liv verkar rätt fint det med tycker jag :) Mitt skulle faktiskt vara perfekt om bara spanjoren bodde här, men just nu känns det jävligt fint ändå faktiskt.

Senast ändrad av en moderator:

Ok ja men planen var ju först att hon skulle ha opererats vid 6 mån ålder men det var tyvärr värre än vad innan befarat.Ja hon kommer nog att bo kvar där.
Tror inte att hon kommer kunna flytta till oss annars hade säkert M blivit glad.

Chilli:Nej då du kommer träffa en toppen kille du med någon dag ;).

Haha, härlig dröm! Man känner sig så sjukt nördig när man drömmer om personer från TV-serier...

Zarro: Åh roligt med katt! Vill också se bild sen.

kl
Älskar att sluta tolv på torsdagar. Har nu hunnit åka hem, diska monsterdisk och äter just nu lunch, och då åkte jag ändå inte från jobbet förrän halv ett. Värt.

Jag är sjukt avundsjuk på ditt liv, det verkar helfint!

KL

TRÖTT! Hade tänkt städa idag men det får nog bli lite disk bara, orkar inte fixa ikväll...

Härligt när det är så! Mitt liv är inte dåligt heller, är väl mest att jag är trött på att vara singel! :)

Nä, du verkar ha det fint tycker jag :)

Gillar du inte singellivet? Jag gör faktiskt det, men känslan av att vara kär är himla fin. Däremot är jag skeptisk till att lova någon att vara monogam, att behöva anpassa mig, att ha någon i mitt liv som kan ha åsikter om saker som inskränker på min frihet. Hela den biten är jobbig tycker jag.

Just nu gillar jag det inte. Känner mig mest ensam och som att jag kommer att få vara det hela livet, och det känns ju sådär kul liksom :p Men det är ju skönt att man inte behöver anpassa sig efter någon utan att man kan göra vad man vill! :D

Ah, ja den känslan suger fan. Jag känner så ibland också.

Jaaa, det är ju underbart. Nu till exempel sover mitt ex hos mig på dagarna, han jobbar natt och de renoverar i hans hus så han inte får sova nåt. Jag skulle fan aldrig orka med att ens försöka förklara det för nån kille, kan liksom inte motivera mig till att tycka att det angår någon annan än mig och exet.

Du verkar ha det så fint! :)

Chili: Rolig dröm :D Jag drömde att jag åt massor med knäckebröd. Sen var jag i Stockholm med min bästa kompis och åkte tunnelbana. Vi gick in på ett jättekonstigt café och sen var där en stor godisskål... Hmm.

Har varit hemma en liten stund nu. Trött i huvudet. Har hunnit slänga i mig lite mat iaf och diskat halva disken. Blir nog soffan nu med dubbla filtar... Skulle behöva snabbstäda lite, men äh, jag ska ändå inte vara hemma i helgen :p

Det är det jag inte gillar!

Nä, det där hade kunnat bli jobbigt att förklara annars, men jag håller med dig!

Grejen är den att jag inte på nåt plan kan ha förståelse för att jag borde förstå att en eventuell pojkvän ens skulle förtjäna en förklaring. Så man kan väl lugnt säga att jag är långt ifrån redo för ett förhållande just nu... Tur att jag har en avslappnad spanjor en bit bort så att jag kan leva mitt liv exakt som jag vill :D

Evenstar: Jaaa, just nu är det lövli. Och du har det väl rätt fint du med just nu, med snubbe som du träffar och allt? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 663
Senast: lilsan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 382
Senast: Bison
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 704
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka