Sv: simsalabim
Det ÄR ju det jag säger, hbl skäck hingstar ÄR ett KÄNSLIGT ämne.
Det ÄR ju det jag säger, hbl skäck hingstar ÄR ett KÄNSLIGT ämne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja med dom komentarerna hon kommer med hela tiden så är det inte så konstigt. Konstigt bara att hon inte förstår att det är hennes inlägg vi blir sura på.
Tack för den passningen!Det verkar som om Gejsa lyckats reta upp dom flesta här inne,
Tack! Det var bra. För jag har ju själv en avkomma från henne. Belv bara förvånad att hon såg ut som hon gjorde. Men å ena sidan så såg hon ju ut som min exakt på färg och nästan fläckarna.Näpp jag blev inte stött...
Mkt beror ju på hur man formulerar sej...så kan liksom hela betoningen bli att det låter som om du vore ...hm hur ska jag uttrycka det "bitsk" kanske.
Du tyckte "kom igen och jämför min häst"...du ville egentligen bara att någon skulle säga nåt...medans någon annan kanske tolkade det som "kom an och säg nåt om du törs".Visst är det tokigt...beroende på vem som läser och vem som har skrivit-kan det hela bli helknasigt i tolkningen.(detta var bara ett exempel) :idea
Japp detta har jag också hört flera ggr till mig.Betoningen för den som valt en avelsvärderad skäckhingst blir;
" Hur i h*lvete kan du välja sånt skit, använd godkänd hingst istället
Lite komiskt är det allt....