Hittade på hurttas hemsida nu att det bara verkar vara med y-selen som allt är ändrat med storlekarnaTypiskt, dom har jag inte provat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade på hurttas hemsida nu att det bara verkar vara med y-selen som allt är ändrat med storlekarnaTypiskt, dom har jag inte provat!
Vad heter de på ebay?
Ingen aning, men söker man på LED collar och usb får man upp massorVad heter de på ebay?
Tack. Nu har jag shoppat hem några från ebayIngen aning, men söker man på LED collar och usb får man upp massor
Det kanske du kan sy dit?Titta så fin! Den här kanske Ebrah vill ha istället för någon från Hurtta
Lite bredare fram också. Det gillar jag. Gillar dock inte att den är helt utan reflexer...
Ja, det borde absolut inte vara omöjligt! Har funderat på att sy hela selen själv också..Det kanske du kan sy dit?
Råkade gå in på Tugg Mästaren. Så nu har jag beställt hem lite godis åt kinkiga damen. Om hon inte gillar det, så kan syrrans jycke Gipsy få det...Tuggben och godis till kinkig pappis? Helst över nätet?
Annars så finns det en underbara Buke människa här inne som säljer om hon har.Då jag har kort om kontakter inom jakt, så har jag varit lite butter då jag inte fått tag i klövar till viltspåret. Men nu äntligen har jag hittat en webbshop som säljer det, så klövar är beställda och på väg hem till mig!
Jag kan skicka till dig också, om jag har, när du behöver nästa gångDå jag har kort om kontakter inom jakt, så har jag varit lite butter då jag inte fått tag i klövar till viltspåret. Men nu äntligen har jag hittat en webbshop som säljer det, så klövar är beställda och på väg hem till mig!
Vad snällt, det hade ju varit toppen!Jag kan skicka till dig också, om jag har, när du behöver nästa gång