Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testade reflexväst till herr pudel också, Small var på gränsen till för litet och medium alldeles för stort under magen
Så var det för mina hundar också. Jag satt dit en liten extra bit självhäftande kardborrband så att det gick att dra åt mer. Blev hur bra som helst!
Köpte ett beg. Rukka-täcke till Santo då hans täcken från dg inte riktigt räcker de kalla dagarna. Får försöka sy in det framtill bara
Jäklar det såg tjockt och gosigt ut!
Det är det!
Har fått sms om att mitt paket från Tugg Mästaren har kommit.Råkade gå in på Tugg Mästaren. Så nu har jag beställt hem lite godis åt kinkiga damen. Om hon inte gillar det, så kan syrrans jycke Gipsy få det...
Cykla?Har fått sms om att mitt paket från Tugg Mästaren har kommit.
Attans att inte farsan är hemma och kan skjutsa mig dit. Paketet är nog för tungt för mig att bära...
Kan ej cykla pga dåligt knä. Och paketet är för tungtCykla?
Nä, det skulle jag aldrig göra. Jag kommer slänga dem om jag inte lämnar tillbaka dem, värdelös grej.@lady_vip tänk på att aldrig lämna hundar utan uppsikt när de håller på med Kong-leksaker. Som den här familjen fick erfara kan det ha dödlig utgång (Varning, bilderna kan ses som rätt obehagliga)
Jag behöver ett regntäcke till bedlingtonen. Han drar storlek 47. Helt värdelöst! Allt i 45 blir för kort, och i 50 blir det påtok för stort pga nätt hund. Någon som har tips på modeller/märken som täcker ordentligt? Han hatar att bli blöt...