Ah, det var en sak jag vart missnöjd över med vetbeden! Har tvättat dom flera gånger men de är ju inte rena :SVi har en vanlig vetbed. Den blir dock aldrig ren trots dubbla omgångar i tvättmaskinen så jag letar efter något bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, det var en sak jag vart missnöjd över med vetbeden! Har tvättat dom flera gånger men de är ju inte rena :SVi har en vanlig vetbed. Den blir dock aldrig ren trots dubbla omgångar i tvättmaskinen så jag letar efter något bättre.
Jättenöjd de få gånger jag hunnit använda den! Går ju att ställa in så mycket mer än Hurrtas så tänker att jag inte behöver byta storlek när han växer. Hurrtas Xl är förstor och egentligen lite förstor för min stora med, men L är för liten.. orka inte sy in denJag tänkte köpa en sån också! Verkar den bra?
En biabädd-kopia från Ullared Perfekt med något så lättstädat när hundarna är skitigaVad har ni för filtar/bäddar i era hundars bilburar?
Vi har en vanlig vetbed. Den blir dock aldrig ren trots dubbla omgångar i tvättmaskinen så jag letar efter något bättre.
Ska testa det nästa gång. Har inte vågat mer än 60 grader.De blir rena från både kiss, spya och diarré av diverse slag om man tvättar dem i 95 grader med förtvätt
är det med gummi under skulle jag vara försiktig - det kan smulas av för hög värme och stoppa igen rören...Ska testa det nästa gång. Har inte vågat mer än 60 grader.
Det jag var rädd för..är det med gummi under skulle jag vara försiktig - det kan smulas av för hög värme och stoppa igen rören...
Det finns ju vetbeds med och utan gummi bara veta vilken man tvättar. Vetbeds med eller utan halkskyddÄr det gummi under dem alltså? Har bara testat detta på jobbet där vi tvättar alla så, men vet inte om det är gummi under dessa. Dock är det rejäla (industri)tvättmaskiner där, men rören borde väl inte skilja ändå... eller?
Mvh oteknisk
Det finns ju vetbeds med och utan gummi bara veta vilken man tvättar. Vetbeds med eller utan halkskydd
Lekte precis med hundarna, hur kul som helst Meeen vi har fortfarande inte någon perfekt kampleksak... Därför sitter jag nu på dogmanias hemsida och försöker hitta någon perfekt leksak. Trodde först att jag hade problem med att hitta någon. Nu har jag ett omvänt problem: jag vill ha hur många som helst! Min absoluta favorit visade sig dock ha fuskpäls och jag känner att när det går att välja med riktig päls, då gör jag hellre det av flera anledningar. Sedan var det flera som hade varit perfekta om de inte haft en boll längst ut...
Men ja, vilken av de här vill jag ha helst tro?
"Bitytan är ca 8cm x 20cm. Storlekarna kan variera något. Längd: 60cm lång" 179kr
"40 cm handtag. Medium: ca. 35 cm fårskinn (hela längden) Large: ca. 50 cm fårskinn (hela längden)" M: 189kr, L: 209kr.
"Leksaken är ca 120 cm lång, fårskinnet är ca 30 cm långt." Med pip. 179kr.
Oh, den där måste nog kanske beställas . Gillar leksaker med långt "snöre" när jag har små hundar..."Leksaken är ca 120 cm lång, fårskinnet är ca 30 cm långt." Med pip. 179kr.
Jag tror det!Oh, den där måste nog kanske beställas . Gillar leksaker med långt "snöre" när jag har små hundar...
@bollen__ vi kanske måste göra en beställning snart...
Jag tror att man måste ta en strl mindre. Om du menar y-selen iaf? Jag hade 90 i den gamla varianten, och i den nya fick jag ta 80.Har ni koll på om hurttas nyare selar är likadana i storlekarna som de gamla? Jag har en gammal sele i strl 80 som passar bra på Ebrah, men vet inte om det blir rätt att ta 80 i ny sele.. Har upptäckt att hon verkar trivas i den jag har, men den är så ful
Nä, den som är med ett band runt bröstkorgen och ett band fram under halsen. Känns som om jag kanske måste prova innan köp då :/Jag tror att man måste ta en strl mindre. Om du menar y-selen iaf? Jag hade 90 i den gamla varianten, och i den nya fick jag ta 80.
Typiskt, dom har jag inte provat!Nä, den som är med ett band runt bröstkorgen och ett band fram under halsen. Känns som om jag kanske måste prova innan köp då :/
Vad heter de på ebay?
Sådana har jag. De går att ladda upp visa USB-kabel som medföljer och går att klippa hur kort man vill