Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du går ut med Rollo med både den där västen och munkorgen kommer ingen att våga klappa honomBilden som inte fungerade.
Rollo fick den här, Jag är trött på att inte kunna gå på stan utan att ha ett led med ungar som springer efter och skriker att de ska klappa... Sen så ska han få springa kapplöpning med om han vill!
Nu bara måste du visa en bild på din nya dräkt!
Min uppfödare importerar dräkter och säljer i montrar på utställningen, så i prick-ringen har majoriteten dräkt på sig. Jag AVSKYR allt som heter finkläder och går helst runt i haremsbyxor (fibromyalgin tillåter inte tighta kläder utan panik-känsla.... ). Oftast ställer jag i svarta jeans och kavaj i någon färg. Men ja, jag hittade en såååå fin dräkt så jag var TVUNGEN
Jag tänkte köpa en sån också! Verkar den bra?Köpte rukkas nya reflexväst. Den fanns nämligen i rosa har dock ingen bild..
Omg. Finaste skogisbrallorna och en hel och ren topp funkar alltså inte?
Tur bruksschäfrar inte förväntas ställas
Om du går ut med Rollo med både den där västen och munkorgen kommer ingen att våga klappa honom
Jag har en tjock tålig dyna och en helt vanlig picknickfilt.Vad har ni för filtar/bäddar i era hundars bilburar?
Jag har en tjock tålig dyna och en helt vanlig picknickfilt.
Jag har köpt mina på Zookompaniet. Finns i rött med svarta hundar längs sidorna och svart med vita hundar längs sidorna. Mjuka men gjorda av tåligt tyg-material, antihalkskydd på ena sidan. (Som iförsig inte kanske fungerar jättebra, men är nöjd ändå.)Jag tänkte mig dynor som är mjuka men tåliga, vart har du hittat din?
Det kommer när den är invigdNu bara måste du visa en bild på din nya dräkt!
Vi har en vanlig vetbed. Den blir dock aldrig ren trots dubbla omgångar i tvättmaskinen så jag letar efter något bättre.Vad har ni för filtar/bäddar i era hundars bilburar?
Har också Vetbed! (eller ett liggunderlag i botten, sen en badrumsmatta över, ett täcke och därefter fällen. Ja, hon ligger som prinsessan på ärten )Vad har ni för filtar/bäddar i era hundars bilburar?
Vi har en vanlig vetbed. Den blir dock aldrig ren trots dubbla omgångar i tvättmaskinen så jag letar efter något bättre.
Har också Vetbed! (eller ett liggunderlag i botten, sen en badrumsmatta över, ett täcke och därefter fällen. Ja, hon ligger som prinsessan på ärten )
Det kan nog bli hur bra som helst. Då kan man ju få en dyna som passar perfekt. Tack för tipset.Jag har sytt mina dynor till bilburarna av en tunn bäddmadrass som jag klippt sönder och gjort överdrag till + en fleecefilt över.
Ikeas badrumsmatta, helt perfekt. Man skakar typ bara av den så är den som ny igen.. Hade vetbed innan men är nog mer nöjd med dessa (och bättre pris)!Vad har ni för filtar/bäddar i era hundars bilburar?