Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir galen, beställade saker till Fenna som hon verkligen behövde men som jag inte kunde få tag på någon annan sida när jag letade. Hennes MaxRelax skulle jag få vänta 2v då företaget hade glömt sätta ut att den var slut i lager, fine sa jag men jag ville att mina andra saker skulle skickas direkt.
Mejlade de igår och frågade hur det gick med min beställning egentligen. MaxRelax hade fortfarande inte kommit och de ursäktade att jag inte hade fått mina andra saker som jag skulle ha fått för 3v sedan.
Idag stod paktet utanför dörren, snopen var jag allt, öppnade paketet och där ligger MaxRelax trots att den inte fanns i lager, men i alla fall skönt att jag slapp vänta längre på den i alla fall.
MEN, sedan la jag märke till att allt som jag hade beställt inte var med, suck, dags att kontakta kundtjänst igen. :meh:
Jag kommer aldrig beställa från denna sida igen säger jag bara när det bara strular hela tiden. :wtf:

Positivt var i alla fall att Trixie Premium selen satt bra på Fenna, det är verkligen jättesvårt att hitta bra selar till smala små räserråttor som Fenna. :p

Försöker se mig själv i dräkt och dör lite av skratt :D

Vad ÄR föresten en "utställningsdräkt"? Är det speciella dresscodes som inom ridsport och golf:confused:
Typ kavaj och prydlig kjol. Titta på hur salukihandlers ser ut :p (eller de som tävlar junior handling eller ställer afghanhund)

Omg. Finaste skogisbrallorna och en hel och ren topp funkar alltså inte?

Tur bruksschäfrar inte förväntas ställas :D
Nejnej! Kostyyym ska det vara om du ska ställa ut tjusig hund ;)
(Jag vägrar kostymliknande saker, dräkter osv men tar trots det på mig klänning eller annat lite tjusigare de gånger jag ställer ut...)

Försöker se mig själv i dräkt och dör lite av skratt :D

Vad ÄR föresten en "utställningsdräkt"? Är det speciella dresscodes som inom ridsport och golf:confused:
13055065_10153628018558014_335891410557977434_o.jpg

Min uppfödare importerar dräkter och säljer i montrar på utställningen, så i prick-ringen har majoriteten dräkt på sig. Jag AVSKYR allt som heter finkläder och går helst runt i haremsbyxor (fibromyalgin tillåter inte tighta kläder utan panik-känsla.... :wtf:). Oftast ställer jag i svarta jeans och kavaj i någon färg. Men ja, jag hittade en såååå fin dräkt så jag var TVUNGEN :love:

13055065_10153628018558014_335891410557977434_o.jpg

Min uppfödare importerar dräkter och säljer i montrar på utställningen, så i prick-ringen har majoriteten dräkt på sig. Jag AVSKYR allt som heter finkläder och går helst runt i haremsbyxor (fibromyalgin tillåter inte tighta kläder utan panik-känsla.... :wtf:). Oftast ställer jag i svarta jeans och kavaj i någon färg. Men ja, jag hittade en såååå fin dräkt så jag var TVUNGEN :love:
Jag i den där rosa:rofl:

Den är säkert jättefin men jag har inte haft kjol på 10 år säkert och aldrig kavaj och kanske inget rosa heller.
Väldigt ovoffigt sas;)

Förlåt @isafore Men det var det gräsligaste och då är jag ändå tant,men så gammal blir jag aldrig att jag skulle ta på en sådan. :yuck:
Det går utmärkt med ett par snygga byxor (eller jeans) och en trevlig topp.

Förlåt @isafore Men det var det gräsligaste och då är jag ändå tant,men så gammal blir jag aldrig att jag skulle ta på en sådan. :yuck:
Det går utmärkt med ett par snygga byxor (eller jeans) och en trevlig topp.
Haha jag äger dock ingen av de dräkterna på bild, så det är lugnt ;) men säger du att min nya är ful, då jävlar... :rage::devil::D Jag tycker det är fint på andra, men jag känner mig extremt obekväm i det själv. Som sagt så har jag oftast jeans. Men ja, nån gång ska väl vara den första..:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
803
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
921
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30