Nä, jag klagade lite hos dom och hoppas dom gör en storlek till som är mitt-mellan dessa. Stort hopp mellan 42-60 cm juSkaffa och klipp och klistra? Eller klipp och sy, snarare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag klagade lite hos dom och hoppas dom gör en storlek till som är mitt-mellan dessa. Stort hopp mellan 42-60 cm juSkaffa och klipp och klistra? Eller klipp och sy, snarare?
Aningen ja. Hoppas det kommer nåt. Har en fd kollega som hade kanintax. Om det var tillräckligt litet var det ändå på tok för stort ögat hans korta benNä, jag klagade lite hos dom och hoppas dom gör en storlek till som är mitt-mellan dessa. Stort hopp mellan 42-60 cm ju
Jag tycker att det låter som utmärkta måttGah - jag är purken på Hööks efter att ha sett den reflexen. Jag ville ju ha till mina, men det går icke. Hur tusan tänkte dom när dom gjorde storlekar ? Kolla här på storlekarna small och medium:
S - hals 32-36 bröstkorg 36-42
M - hals 38-44 bröstkorg 60-68
Men vi med hundar som har ett bröstkorgsmått på runt 46-50 då (till halsmått 33-40) Vi kan inte skaffa någon
Jag har liknande problem (hals, 27-28cm bröstkorg ca 50cm...)Gah - jag är purken på Hööks efter att ha sett den reflexen. Jag ville ju ha till mina, men det går icke. Hur tusan tänkte dom när dom gjorde storlekar ? Kolla här på storlekarna small och medium:
S - hals 32-36 bröstkorg 36-42
M - hals 38-44 bröstkorg 60-68
Men vi med hundar som har ett bröstkorgsmått på runt 46-50 då (till halsmått 33-40) Vi kan inte skaffa någon
Ibland tror jag vissa märken enbart gör saker för pinnsmala hundar utan bröstkorgJag har liknande problem (hals, 27-28cm bröstkorg ca 50cm...)
Haha, din hundtyp tillhör kategorin pinnsmala hundar så det kan nog gå vägen men för oss med mindre, men rejält kraftiga hundar så blir det helt galetJag tycker att det låter som utmärkta mått
(Måste kolla närmare på dem på riktigt...)
Haha! Ja, det är väl inte mer än rätt om det äntligen(!) dyker upp något som faktiskt passar. Vanligtvis är allt mer än dubbelt så stort i halsen som det skulle behöva vara...Haha, din hundtyp tillhör kategorin pinnsmala hundar så det kan nog gå vägen men för oss med mindre, men rejält kraftiga hundar så blir det helt galet
Jag har liknande problem (hals, 27-28cm bröstkorg ca 50cm...)
Inte ofta något passar bra på heeler oavsett märkeHaha! Ja, det är väl inte mer än rätt om det äntligen(!) dyker upp något som faktiskt passar. Vanligtvis är allt mer än dubbelt så stort i halsen som det skulle behöva vara...
Vi har alltså samma problem, fast på olika sättInte ofta något passar bra på heeler oavsett märke
Beslutsångest!
Fluffet måste ha ett nytt regntäcke nu till den regniga hösten. Velar mellan Hurttas Torrent och Helsitars regntäcke. Men nu har hööks 15% på back on track så då kanske hon ska få ett bot täcke istället. Någon som vet hur tjockt det är?
Eller så får hon bara ett nytt billigt från hööks..
Jag tycker inte BoTs är särskilt regntätt, så är det viktigt hade jag valt bort det.Beslutsångest!
Fluffet måste ha ett nytt regntäcke nu till den regniga hösten. Velar mellan Hurttas Torrent och Helsitars regntäcke. Men nu har hööks 15% på back on track så då kanske hon ska få ett bot täcke istället. Någon som vet hur tjockt det är?
Vart beställer du ifrån?Matleverans! 4 säckar för 1350:- , älskar att beställa från utlandet Sverige tar över 600 för en.
Zoofast!Vart beställer du ifrån?
Oj, blir det så himla mycket billigare?Zoofast!
Beslutsångest!