Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matleverans! 4 säckar för 1350:- , älskar att beställa från utlandet :D Sverige tar över 600 för en.
IMG_20161003_095448_zpstrybgvad.jpg
Var beställer du ifrån? Ingår frakten?

Man ska läsa klart tråden innan man skriver något:idea::banghead:

Matleverans! 4 säckar för 1350:- , älskar att beställa från utlandet :D Sverige tar över 600 för en.
IMG_20161003_095448_zpstrybgvad.jpg

Åh jag har hållt utkik på dessa sedan jag började planera valp! Har hört mycket bra om fodret och hittade det billigt på samma hemsida som du beställer från. Men nu när jagvar inne häromdagen så hade de höjt priset på påsarna?? :down:O_o

Santo vann ett halsband från popix.se åt han själv och en vän, men tyvärr är det på håret att jag får av det. Det stod klart och tydligt på hemsidan att man skulle skriva hundens exakta mått då de själva lade till lite så man skulle få av det smidigt, inte då..
IMG_20161003_162038_zpsflebpnia.jpg

Åh jag har hållt utkik på dessa sedan jag började planera valp! Har hört mycket bra om fodret och hittade det billigt på samma hemsida som du beställer från. Men nu när jagvar inne häromdagen så hade de höjt priset på påsarna?? :down:O_o
Jag är nöjd med det! :) priset går lite upp och ner men de är hälften så dyra som i Sverige så jag klagar inte ändå ;)

Idag har jag varit och handlat! Espree Rainforest Hundschampo, en blandningsflaska, en Millers klotång, en hink med hundgodis och 8 rullar färskfoder som nu är paketerade i portionspåsar. :D

Jag är nöjd med det! :) priset går lite upp och ner men de är hälften så dyra som i Sverige så jag klagar inte ändå ;)

Ja alltså jag menade att de gjorde det förut. Kollade på 12Kg påsarna och de låg runt ca 350 kr. Nu gick jag in igår och då låg den på 559 kr. Har sett att de på någon svensk sida kostar 629 och undrade bara hur det kommer sig att de höjt sitt pris från ca 350kr/12kg till 560 :crazy:

Jag har samma erfarenhet av BoT-täcken som andra @mysboll men om Alpina behöver ett sådant hade jag satsat på det tunnare och sen haft ett regntäcke ovanpå (förutsatt att det fungerar med passform osv)

Ja alltså jag menade att de gjorde det förut. Kollade på 12Kg påsarna och de låg runt ca 350 kr. Nu gick jag in igår och då låg den på 559 kr. Har sett att de på någon svensk sida kostar 629 och undrade bara hur det kommer sig att de höjt sitt pris från ca 350kr/12kg till 560 :crazy:

Oj, den höjningen har jag inte varit med om!

Brit Care medium lamm (exempel) 12 kg 339 kr. 2 x 12 kg av samma kostar 650,15 kr
Kollar precis nu på zoofast

Kollade igen och det verkar skilja massor beroende på sort av Brit Care - men 2 x 12 kg blir klart billigare

Ja, men jag tittade specifikt på valpfodret som låg på samma pris (339kr) för en vecka sedan. Verkar som att det ev. gått upp i pris för att valpfodret just nu inte finns i lager och man endast anmäla intresse att bli informerad när de är åter i lager igen. Men vuxenfodret var också höjt i pris, så kul att se att det är åter på 339kr :up:

Jag kan tänka mig ett täcke till Dåren, men inget varmt, möjligen för att hon inte ska bli så himla lortig... en corgi, vafasen kan man ha till dem?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka