Finns flera bra. Bitiba.se är nog billigast för vissa märken. Sen finns zooplus.se och så även då zoofastOj, blir det så himla mycket billigare?
Kilar genast in och lägger en beställning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns flera bra. Bitiba.se är nog billigast för vissa märken. Sen finns zooplus.se och så även då zoofastOj, blir det så himla mycket billigare?
Finns flera bra. Bitiba.se är nog billigast för vissa märken. Sen finns zooplus.se och så även då zoofast
Inte bitiba heller!Zooplus tror jag inte har Brit men Bitiba ska jag kolla!
Oj, blir det så himla mycket billigare?
Var beställer du ifrån? Ingår frakten?Matleverans! 4 säckar för 1350:- , älskar att beställa från utlandet Sverige tar över 600 för en.
Matleverans! 4 säckar för 1350:- , älskar att beställa från utlandet Sverige tar över 600 för en.
Jag är nöjd med det! priset går lite upp och ner men de är hälften så dyra som i Sverige så jag klagar inte ändåÅh jag har hållt utkik på dessa sedan jag började planera valp! Har hört mycket bra om fodret och hittade det billigt på samma hemsida som du beställer från. Men nu när jagvar inne häromdagen så hade de höjt priset på påsarna??
Jag är nöjd med det! priset går lite upp och ner men de är hälften så dyra som i Sverige så jag klagar inte ändå
Ja alltså jag menade att de gjorde det förut. Kollade på 12Kg påsarna och de låg runt ca 350 kr. Nu gick jag in igår och då låg den på 559 kr. Har sett att de på någon svensk sida kostar 629 och undrade bara hur det kommer sig att de höjt sitt pris från ca 350kr/12kg till 560
Står så nu i alla fallOj, den höjningen har jag inte varit med om!
Brit Care medium lamm (exempel) 12 kg 339 kr. 2 x 12 kg av samma kostar 650,15 krStår så nu i alla fall
Brit Care medium lamm (exempel) 12 kg 339 kr. 2 x 12 kg av samma kostar 650,15 kr
Kollar precis nu på zoofast
Kollade igen och det verkar skilja massor beroende på sort av Brit Care - men 2 x 12 kg blir klart billigare
Vinthundstäcken? Måttbeställt? Något som passar taxar?Jag kan tänka mig ett täcke till Dåren, men inget varmt, möjligen för att hon inte ska bli så himla lortig... en corgi, vafasen kan man ha till dem?
Klipp av tån på en strumpa och trä påJag kan tänka mig ett täcke till Dåren, men inget varmt, möjligen för att hon inte ska bli så himla lortig... en corgi, vafasen kan man ha till dem?