BenvärmareKlipp av tån på en strumpa och trä på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BenvärmareKlipp av tån på en strumpa och trä på
Nej nej, damasker! Så är det regntäthetBenvärmare
Vad är det för sida/sidor som du köper ifrån om man får fråga?Tjoho!
Pundet är lågt!
Vad kan jag köpa för sköj från UK?
Tjoho!
Pundet är lågt!
Vad kan jag köpa för sköj från UK?
Lejonman
Hajbädd
Födelsedagshatt
Hund...parfym?
......ååh vaaaaaarför har vi inte Amazon i Sverige?!
Haha, herregud.
Amazon är det ju bara fritt fram att beställa från ändå. Busenkelt!
Jag funderar på om det är lönsamt att beställa kosttillskott till hundarna därifrån.
Jag älskar dogmania!
Blev även en väst till matte och lite ben och leksaker!
Jag älskar dogmania!
Blev även en väst till matte och lite ben och leksaker!
Den känns bra än iaf! Har bara provat den lite inomhus. Min känns dock lite liten runt höfterna så funderar på att byta storlek..Jag är såååå sugen på att beställa den där västen i höstpresent till mig själv...! Är den bra? SItter den snyggt på? Usch Dogmania är livsfarligt
Jag köpte den nya västen också! Den är lite "luftigare"/större än den gamla modellen. Annars tycker jag fickorna är bättre på denna än den gamla!Jag är såååå sugen på att beställa den där västen i höstpresent till mig själv...! Är den bra? SItter den snyggt på? Usch Dogmania är livsfarligt
Vart hittar du sånt i Stockholm??Jag shoppade hundmat idag. Tog hem 15kg slaktrester i en stor säck bak på cykeln ca 10kg lunga, något kg strupar och något kg hjärtan. Allt från kravmärkta får. Känns fint!
Det gör jag inte det kom med bil från annat håll. Eller ja, det finns ju flera gårdar osv som slaktar själva, några större slakterier osv. Det går utmärkt att kontakta dem och be om att få eller få köpa rester. Ibland lyckas det, ibland inte.Vart hittar du sånt i Stockholm??
Var hittar man dessa gårdar?Det gör jag inte det kom med bil från annat håll. Eller ja, det finns ju flera gårdar osv som slaktar själva, några större slakterier osv. Det går utmärkt att kontakta dem och be om att få eller få köpa rester. Ibland lyckas det, ibland inte.
Google det är inte ens för att vara otrevlig eller något som jag inte ger rakt svar, det var så länge sedan jag köpte något sådant att jag inte vet vart det går att vända sig nu. Men vill du så kan vi ju leta ihop och sambeställa för att kunna köpa större mängd och få ner priset.Var hittar man dessa gårdar?