Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Får kolla på ebay igen dåHittade en del när jag googlade verkar finnas bl.a i Uk. Och på ebay!
Sjukt att det sitter så olika. Vilken storlek tog du?Nu har jag fått paketet från Dogmania! Leksaken var jättefin och mycket uppskattad och såhär ser Ebrah ut i sitt nya täcke
Det ser ju lite lustigt ut jämfört med hur det ser ut på hurttas egna fotomodell, men vi är nöjda (efter att ha dragit in täcket extremt mycket i halsen.. och själva kragen måste jag göra något åt)
haha, ja Det är storlek 65. Provade ett 60 också i butik men det nådde inte ens till svansroten innan det delade sig, så tja, då fick det bli 65.Sjukt att det sitter så olika. Vilken storlek tog du?
Jag har kört med Börjes egna kängor i flera år och älskar dem! Iaf för det priset så är det himla trevliga kängor. Kanske inte svar på din fråga men ett tips iafInsett att jag måste ge mig på att hitta en ordentlig jacka och kängor inför vintern så att vi kan vara ute på äventyr utan att matte förfryser både det ena och den andra. Nu ska man bara lyckas hitta båda utan att bli ruinerad.. Så är det någon som har erfarenhet av någon av Engelsons billigare kängor?
Tips: Merrell-kängor går ofta att hitta på rea (typ 500-600kr), sedan kan du klä dig billigt och lager på lager på lager på överkroppenInsett att jag måste ge mig på att hitta en ordentlig jacka och kängor inför vintern så att vi kan vara ute på äventyr utan att matte förfryser både det ena och den andra. Nu ska man bara lyckas hitta båda utan att bli ruinerad.. Så är det någon som har erfarenhet av någon av Engelsons billigare kängor?
Hittade rätt godis. Tror jag. Får vänta tills den kommerOk. Får kolla på ebay igen då
Den ser typ en storlek för stor ut ?Nu har jag fått paketet från Dogmania! Leksaken var jättefin och mycket uppskattad och såhär ser Ebrah ut i sitt nya täcke
Det ser ju lite lustigt ut jämfört med hur det ser ut på hurttas egna fotomodell, men vi är nöjda (efter att ha dragit in täcket extremt mycket i halsen.. och själva kragen måste jag göra något åt)
Provade den här storleken och en mindre i butik. Det här går precis från nacke till svansrot, det som var en storlek mindre gick inte alls till svansroten och tja, ska det vara ett regntäcke vill jag täcka in hunden ordentligtDen ser typ en storlek för stor ut ?
Tack för tipset, ska kolla in deras kängor!Jag har kört med Börjes egna kängor i flera år och älskar dem! Iaf för det priset så är det himla trevliga kängor. Kanske inte svar på din fråga men ett tips iaf
Ska kika efter sådana på rea! Är totalt lost inom skovärlden så alltid bra med tips på märkenTips: Merrell-kängor går ofta att hitta på rea (typ 500-600kr), sedan kan du klä dig billigt och lager på lager på lager på överkroppen
Jag ruinerar mig gärna på skor, sedan köper jag fleecetröjor för en knapp hundralapp på ica maxi eller liknande, tar några tröjor under och köper en jacka på myrorna. Då blir det inte dyrt totalt sett, men jäkligt bekvämt. Höll länge på med billiga skor, sedan tröttnade jag och köpte dyrare, bättre skor. Mina vinterkängor från Merrell har hängt med i 2 år nu tror jag, använts senhöst-vinter-tidig vår. De ser fortfarande nya ut och är så sköna att jag näääästan vill ha vinter året om bara för att få använda dem.
Tips: Merrell-kängor går ofta att hitta på rea (typ 500-600kr), sedan kan du klä dig billigt och lager på lager på lager på överkroppen
Jag ruinerar mig gärna på skor, sedan köper jag fleecetröjor för en knapp hundralapp på ica maxi eller liknande, tar några tröjor under och köper en jacka på myrorna. Då blir det inte dyrt totalt sett, men jäkligt bekvämt. Höll länge på med billiga skor, sedan tröttnade jag och köpte dyrare, bättre skor. Mina vinterkängor från Merrell har hängt med i 2 år nu tror jag, använts senhöst-vinter-tidig vår. De ser fortfarande nya ut och är så sköna att jag näääästan vill ha vinter året om bara för att få använda dem.