Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
En gåva från en tjej i polen jag pratar en del med, så snällt!! Visar bättre bilder när de sitter på någon dag :)
DSC_2865_1_zpstuclhtvk.jpg

Insett att jag måste ge mig på att hitta en ordentlig jacka och kängor inför vintern så att vi kan vara ute på äventyr utan att matte förfryser både det ena och den andra. Nu ska man bara lyckas hitta båda utan att bli ruinerad.. Så är det någon som har erfarenhet av någon av Engelsons billigare kängor?

Nu har jag fått paketet från Dogmania! Leksaken var jättefin och mycket uppskattad och såhär ser Ebrah ut i sitt nya täcke :p
14718821_717800698368313_8414315945601706551_n.jpg

Det ser ju lite lustigt ut jämfört med hur det ser ut på hurttas egna fotomodell, men vi är nöjda ;) (efter att ha dragit in täcket extremt mycket i halsen.. och själva kragen måste jag göra något åt)

Nu har jag fått paketet från Dogmania! Leksaken var jättefin och mycket uppskattad och såhär ser Ebrah ut i sitt nya täcke :p

Det ser ju lite lustigt ut jämfört med hur det ser ut på hurttas egna fotomodell, men vi är nöjda ;) (efter att ha dragit in täcket extremt mycket i halsen.. och själva kragen måste jag göra något åt)
Sjukt att det sitter så olika. :D Vilken storlek tog du?

Insett att jag måste ge mig på att hitta en ordentlig jacka och kängor inför vintern så att vi kan vara ute på äventyr utan att matte förfryser både det ena och den andra. Nu ska man bara lyckas hitta båda utan att bli ruinerad.. Så är det någon som har erfarenhet av någon av Engelsons billigare kängor?
Jag har kört med Börjes egna kängor i flera år och älskar dem! Iaf för det priset så är det himla trevliga kängor. Kanske inte svar på din fråga men ett tips iaf :)

Tips: Merrell-kängor går ofta att hitta på rea (typ 500-600kr), sedan kan du klä dig billigt och lager på lager på lager på överkroppen ;)
Jag ruinerar mig gärna på skor, sedan köper jag fleecetröjor för en knapp hundralapp på ica maxi eller liknande, tar några tröjor under och köper en jacka på myrorna. Då blir det inte dyrt totalt sett, men jäkligt bekvämt. Höll länge på med billiga skor, sedan tröttnade jag och köpte dyrare, bättre skor. Mina vinterkängor från Merrell har hängt med i 2 år nu tror jag, använts senhöst-vinter-tidig vår. De ser fortfarande nya ut och är så sköna att jag näääästan vill ha vinter året om bara för att få använda dem.

Den ser typ en storlek för stor ut ?

Jag har kört med Börjes egna kängor i flera år och älskar dem! Iaf för det priset så är det himla trevliga kängor. Kanske inte svar på din fråga men ett tips iaf :)
Tack för tipset, ska kolla in deras kängor!:)

Tips: Merrell-kängor går ofta att hitta på rea (typ 500-600kr), sedan kan du klä dig billigt och lager på lager på lager på överkroppen ;)
Jag ruinerar mig gärna på skor, sedan köper jag fleecetröjor för en knapp hundralapp på ica maxi eller liknande, tar några tröjor under och köper en jacka på myrorna. Då blir det inte dyrt totalt sett, men jäkligt bekvämt. Höll länge på med billiga skor, sedan tröttnade jag och köpte dyrare, bättre skor. Mina vinterkängor från Merrell har hängt med i 2 år nu tror jag, använts senhöst-vinter-tidig vår. De ser fortfarande nya ut och är så sköna att jag näääästan vill ha vinter året om bara för att få använda dem.
Ska kika efter sådana på rea! Är totalt lost inom skovärlden så alltid bra med tips på märken:)
Det där med lager på lager är jag helt värdelös på, av ren bekvämlighet tycker jag mer om att ha en rejält tjock jacka att dra på mig:p

Är de fodrade? Håller de värmen bra? :)

Jag har shoppat orbiloc lampor i rosa och lila :D foder och en godisburk som var trasig så den måste jag maila företaget om. Sög lite när det är ena hundens favoritgodis åsså var burken typ halvtom..

Jag köpte ju täcken från dg till Santo för ett tag sedan, en fleecetröja som används flitigt och så ett regntäcke. Nu vill jag köpa ett vintertäcke för jag har gett upp att hitta något bra till honom från ett "vanligt" märke :angel: men har inte pengar till det :arghh: sambon blir tokig om jag köper mer.. Hoppas jag får lite inkomst av en snäll mormor snart :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka