Svansson säger att han mer än gärna ställer upp som provsmakareOch en svamptork!! nu ska jag testa att göra egna hundtugg av torkad älghud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svansson säger att han mer än gärna ställer upp som provsmakareOch en svamptork!! nu ska jag testa att göra egna hundtugg av torkad älghud
Svansson säger att han mer än gärna ställer upp som provsmakare
han kommer bli såååå lycklig!Han får gärna provsmaka
Du råkar inte ha lust att skicka länk till de billigare sidorna?Har beställt ett måttsytt vintertäcke till Santo idag i färgerna nedanför! Bra med kontakter i polen som tipsar om billigare sidor än typ dg och sofa
Ni med vinthundar, kan ni inte tipsa om sidor med täcken?
Sambons mamma har en vinthundskorsning och har lite bekymmer med att hitta bra täcken
Ni med vinthundar, kan ni inte tipsa om sidor med täcken?
Sambons mamma har en vinthundskorsning och har lite bekymmer med att hitta bra täcken
Dg doggear, sofa dogwear, raskans hundtäcken på fb, bling'z hundartiklar på fb, kennel magic colour, torshammarens
Säger samma som till @pepp , kika på bling'z hundartiklar på fb, hon syr till alla raser och de går längre ner mot svansen och låren så de inte glappar!Alltså. Jag har bara ett vintertäcke. Och numera två hundar. Det bara måste ju betyda att jag måste ha ett vintertäcke till, eller hur?
Har ett "jättegammalt" vintertäcke från Hurtta, som har funkat jättebra, förutom att det går upp lite mycket vid armbågarna och att bakänden liksom inte riktigt "ligger an" bak vid låren, speciellt när nosen är i backen... Detta har inte varit ett stort problem tidigare, men eftersom tanten nu på senare tid börjat bli lite stelare och dessutom fryser lättare än förut, så vill jag gärna ha ett täcke som täcker lite bättre och inte släpper in kyla vid ländryggen hela tiden när hon nosar. Har kollat på Hurttas "nyare" modeller Summit Parka och Ultimate Warmer. Har ett regntäcke av modellen som knäpps under svansen och gillar egentligen passformen massor, men det är ju bökigt att det är knäppt under svansen i vissa lägen... Detta gör att jag lutar åt Summit Parkan, men då är jag istället rädd att det sitter dåligt och "glappigt" bak...
Är det någon som har något av dessa täcken som vill ge sig på en rekommendation? Hur sitter Summit Parkan bak på era hundar? (Kan inte åka och prova eftersom jag inte hittat Hurttas prylar på någon djuraffär - bor i Tyskland.) Eller finns det något helt annat märke som har bra täcken? Har möjligen snöat in lite på Hurtta känner jag...
Hjälp!
Säger samma som till @pepp , kika på bling'z hundartiklar på fb, hon syr till alla raser och de går längre ner mot svansen och låren så de inte glappar!
Nej. Och mina fötter är ändå helaÄr jag den enda som måste prova ut skor ordentligt innan köp? Nog för att jag har rätt trasiga fötter, men just skor skulle jag inte våga köpa utan att verkligen testa, ens im jag blev hel helt plötsligt.
Var rea på den lokala hundbutiken igår. Allt i reakorgen för 20 kr st. Köpte bland annat schampo, pälsspray, leksaker, halsband, blinkhalsband osv. Ordinarie pris för allt 2043 kr, jag betalade 220. Kände som om jag rånat stället när jag gick därifrån.
Nu är det bara ett regntäcke kvar att inhandla till lillhunden, blir ett BoT regntäcke, hans vintertäcke sitter som en smäck, och jag vågar inte chansa på att köpa ett annat märke då det är svårt med passformen till honom.