Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En Amarok hade definitivt klätt mig fast jag vill hellre ha en Hilux, men det lär inte hända i närtid
Råkade shoppa ett täcke till Qarusell idag...
Tack! Vad bra.
Min lilla tantrussell skulle behöva en storlek mellan 30 och 35. De hade ju 33 innan och det var ganska perfekt. Hon har 35 på sitt regntäcke, men det liksom korvar sig vid svansen eftersom ryggen (på täcket) är lite lång. Funderade på om hon ändå kunnat ha 30 på vintertäcket, men "sidorna" blir nog för korta då (därför jag undrade).
(Förresten varför har de (och de flesta andra) inte mindre intervall mellan de mindre storlekarna för? 5 cm på en liten hund är ju en jätteskillnad, vilket det ju inte är på samma sätt på en stor. Opraktiskt! )
Har köpt ett valpset till valpen som visserligen är påtänkt men långt ifrån tillverkad än..
Heja!Jag rensade bland alla hundsaker och sparade alla valpgrejor idag.
(Tonto var riktigt jäkla trist att träna med idag, tonåring och vill ingenting, Sambon har alltid tyckt att Tonto är en liten rövhatt, så han föreslog att vi skulle köpa en till snart så att jag blir lite glad, dvs. så att jag kan växla mellan hundarna när dom inte har lust. (Jaaa, tre rövhattar istället för två! ) Så valpen kommer kanske fortare än anat. )
Heja!
Känner igen det där med tonåring btw..
Man ska inte träna hund när man är sjuk! Framför allt inte tonåringar. Men ja, jag kan precis förstå hur du kände dig.HAN SPRANG IFRÅN MIG när vi skulle träna. Det har aldrig hänt. Alltså usch. Jag tränade med Rollo istället och ville typ ringa på första bästa annons på blocket för att hämta en ny hund och sedan skicka tillbaka Tonto till uppfödaren. Känner att mina känslor svallar lite när jag har feber och är sjuk.
Så ja, valpshopping står högt på listan. Valpar är i alla fall trevliga. Tonåringar... nej.
Jag tog 34 då 31 var för trång i halsen och kändes lite för tightDet där kikade jag på igår på nätet!
Deras produkter verkar lovande då de har lite andra storlekar som förhoppningsvis passar bra på DS vilken storlek var detta?
Fast döper man valpen till Pina får man väl skylla sig självMan ska inte träna hund när man är sjuk! Framför allt inte tonåringar. Men ja, jag kan precis förstå hur du kände dig.
Funderar starkt på att lämna pina hos uppfödaren på bootcamp. För valpen som hon behöll är ju såå snäll såklart!
Man ska inte träna hund när man är sjuk! Framför allt inte tonåringar. Men ja, jag kan precis förstå hur du kände dig.
Funderar starkt på att lämna pina hos uppfödaren på bootcamp. För valpen som hon behöll är ju såå snäll såklart!
Varifrån har du och @RedChili beställt?För att återgå till tråden så har jag beställt 300 påsar med Planet pet godis till mina och @Red_Chili hundar idag, vi gick ihop för att slippa frakt. En påse kostade 3 kr, så det var väl lika bra att beställa!
Proppa i honom godis så är han säkert mer träningsglad sedan (eller så fet att han åtminstone inte kan springa ifrån dig )Jag vet. Men jag har varit sjuk så länge nu. Han har så tråkigt att han väckte mig astidigt genom att hoppa på mig och slå mig i huvudet med skor. Så jag kände för att det skulle bli lite lugnt så kunde han få träna lite, så att jag kan få sova. Men NÄ.
För att återgå till tråden så har jag beställt 300 påsar med Planet pet godis till mina och @Red_Chili hundar idag, vi gick ihop för att slippa frakt. En påse kostade 3 kr, så det var väl lika bra att beställa!
Varifrån har du och @RedChili beställt?
Hon heter Alpina. Men pina känns ofta som ett träffande smeknamn.Fast döper man valpen till Pina får man väl skylla sig själv
Jättefint täcke! Vars är det ifrån? Gillar att magplattan inte går så långt bak (har hanhund.. ) som många andra gör...