Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag shoppade hundarna i djuraffär :p Det blev två leksaker på rea (boll på snöre och en enorm repleksak) och en påse torkad fisk.
När vi sedan kom hem beställde jag hurttas orangea regntäcke (tips: rea på dogmania!) och en av de där fårskinnsleksakerna som jag funderade på för ett tag sedan. Hoppas det kommer snart!

Idag shoppade hundarna i djuraffär :p Det blev två leksaker på rea (boll på snöre och en enorm repleksak) och en påse torkad fisk.
När vi sedan kom hem beställde jag hurttas orangea regntäcke (tips: rea på dogmania!) och en av de där fårskinnsleksakerna som jag funderade på för ett tag sedan. Hoppas det kommer snart!
Dogmania är sjukt snabba! :up:

Dom skickar ibland samma dag eller på morgonen efter att man beställt. Så du borde få dina saker på tisdag i och med att det är fredag. :p

Jag har också shoppat lite.......:D
hundgaringrd.jpg

Har ännu inte fått något paket från Ebay. Är de sega av sig?

Beställer man från Kina eller Hongkong brukar det ta allt mellan 3 och 6 veckor typ. Någon gång har det tagit 2 månader.
Man får oftast ett mail när de skickar, vilket brukar vara några dagar efter beställning men sen antar jag att det är posten som tar tid bara.

Tog det jobbiga beslutet idag att Kooikern behöver både ett HelsiTar ulltäcke och en BoT täcke, men bestämde mig att köpa ulltäcket nu och BoT täcket köper jag då på Hundmässan i december istället. :grin:

:confused:Undrar var man kan hitta kinkiga damens nya favoritgodis någonstans?
Trixie Lamb/Chicken. Ser ut som runda ringar med "kött" runt?

Bara för att jag sa att jag skulle köpa ett BoT täcke på hundmässan så var det någon i närheten av där jag bor som la upp ett i Fennas storlek, helt nytt och kvinnan vill ha 300kr istället för nypriset som är runt 500kr, kan inte klaga. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur