Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dog Copenhagen ? Jag blev supernöjd med min då ynglingen inte längre kunde ha sin mors Zero DV (för smal i halsen, men nästa storlek skulle bli för lång). Dog Copenhagen är ställbar och är i skön kvalite och knäppena upp mot ryggen så ingen ska slå i armbågarnaZvantes kropp passar inte alls in i standardmåtten för selar tyvärr Försöker hitta en "spårsele" men det är omöjligt verkar det som... Han får kanske förbli "halsbandshund".
Tack för tips! En sån ska jag beställa Zvante har nog väldigt lik kroppsform och storlek som dina vilket ju verkar lovande för att selen ska passa Z.Dog Copenhagen ? Jag blev supernöjd med min då ynglingen inte längre kunde ha sin mors Zero DV (för smal i halsen, men nästa storlek skulle bli för lång). Dog Copenhagen är ställbar och är i skön kvalite och knäppena upp mot ryggen så ingen ska slå i armbågarna
Tack för tips! En sån ska jag beställa Zvante har nog väldigt lik kroppsform och storlek som dina vilket ju verkar lovande för att selen ska passa Z.
Jag köpte minsta storleken (finns ju inte direkt för pyttehundar) och passar perfektTack för tips! En sån ska jag beställa Zvante har nog väldigt lik kroppsform och storlek som dina vilket ju verkar lovande för att selen ska passa Z.
Jag funderar på att köpa ett halsband till Ebrah... Fast jag ska ju sy eget är tanken... Nu har hon ett jättefult, har inte hittat några andra fungerande hemma och hundskrället vägrar ju sele. Frågan är bara vad jag ska köpa i så fall. Brett halvstryp utan kedja. Men ska jag satsa på tex ett i läder från Jokke eller ha något mer färgglatt i någon typ av tyg?
Har du kollat granngårdens varianter? Kikade på en igår som min vän har införskaffat och den var rätt så rejäl (dvs den satt superbra på lite halvt tokig staffe som inte alls ville bada )Jag är fortfarande på jakt efter en bra flytväst
Det finns ju ganska många som måttsyr selar annars. Inte jättedyrt heller. Jag fick en sydd till min gamla schäferblandis och den selen höll i 10 år.Zvantes kropp passar inte alls in i standardmåtten för selar tyvärr Försöker hitta en "spårsele" men det är omöjligt verkar det som... Han får kanske förbli "halsbandshund".
Trist Hoppas du hittar någon annan som sitter bra och som Alpina gillar.Alpina gillar inte sin Zero DC Shorter. Hon kan typ inte gå normalt och gör bara kullerbyttor och ska rulla sig. Hon går såå mycket bättre i sin DOG copenhagen trots att den ser ut att skära in i armhålorna.
Det kan ev bli ett alternativ om den jag beställt hem inte passar. Tack för tipsDet finns ju ganska många som måttsyr selar annars. Inte jättedyrt heller. Jag fick en sydd till min gamla schäferblandis och den selen höll i 10 år.
Ja, som tur är gillar hon den från DOG och hon får inget skav eller så så den får fungera så länge.Trist Hoppas du hittar någon annan som sitter bra och som Alpina gillar.
PS Det ligger en stooooor djuraffär i Höör, alltså nära Fulltofta DS
Det blev en DOG jag beställde till ZvanteJa, som tur är gillar hon den från DOG och hon får inget skav eller så så den får fungera så länge.
Är det TEBA? Får nog bli en sväng förbi där isf.
Hoppas den passar!Det blev en DOG jag beställde till Zvante
Ja Teba Där är roligt
Men typisktHoppas den passar!
Så har de stängt på söndagar!
Ja, känns som det typ bara blir vi. Efter 1 aug kan vi nääär som helst!@mysboll Vi skulle kunna flytta träffen till en veckodag ist, är ändå inte så många som kan imorgon
Jag har ett sånt på bilden, som jag inte är så förtjust i, även om du är ute efter bredare. Jag köpte Jokke istället, för jag vet att kvaliteten är toppen.Har någon sett ett sådant här, fast bredare och med läderrem istället för kedja? Jag vill ha! Vet dock inte om det finns öht