Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställt ett summit parka till mira för endast 369:-
Har ett sånt svart till Bettan. Älskar det! Vart hittade du det så billigt?
I "begagnade hundsaker köp och sälj" så verkar det vara rätt bra aktivitet tycker jag.Hänger ni i någon bra köp o sälj grupp på FB för hundprylar? Tycker de jag hittar verkar så inaktiva..
Kan en "step in-sele" vara något? Då kan han ju bara ställa sig i den och behöver inte lyfta på frambenen direkt?Jag behöver tips på någon bra sele till Zvante. Zero DC shortern glider på honom så delen som ska sitta mitt emellan frambenen hamnar i armhålan på honom. Superdumt för jag är jättenöjd med selen till Tage, på honom glider den inte. Vill helst inte ha en sele som Zvante måste lyfta på frambenen för att komma i, sånt kan göra surgubben väldigt upprörd Jag är helt lost i "sele-världen" så vet inte var jag ska börja leta
Zvante i Zero-selen;
En sån såg bra ut Tack! Han drar ingenting. Gillar egentligen att den är på rea, men synd att den gråa bara fanns i L Men finns ju fler sidor som säljer selar!Kan en "step in-sele" vara något? Då kan han ju bara ställa sig i den och behöver inte lyfta på frambenen direkt?
Annars kan ju den här varianten fungera. Inte lika ergonomisk, men drar han inte så kanske det inte gör så mycket och han slipper lyfta benen för att komma i den:
På djurmaxi brukar de ha billiga selarEn sån såg bra ut Tack! Han drar ingenting. Gillar egentligen att den är på rea, men synd att den gråa bara fanns i L Men finns ju fler sidor som säljer selar!
TackPå djurmaxi brukar de ha billiga selar
Hänger ni i någon bra köp o sälj grupp på FB för hundprylar? Tycker de jag hittar verkar så inaktiva..
Det täcket är verkligen jättebra!Beställt ett summit parka till mira för endast 369:-
Å i samma paket ligger det en Zero Dc Shorter i grönt till lilltjejen och en bok AgilityhandlingJag väntar och väntar..
Har beställt en Metizo-sele till stora vovven då den jag köpte tidigare var för liten.
Och husse har beställt en sele till lilla vovven.
Åsså slank det med nån leksak!