Otis och Ladda har fått varsitt nytt halsband
De har varsin Zero DC Shorter i rosa/gul och blå/gul, och även om halsbanden inte har exakt samma nyans så var åtminstone tanken att det skulle matcha lite
Snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otis och Ladda har fått varsitt nytt halsband
De har varsin Zero DC Shorter i rosa/gul och blå/gul, och även om halsbanden inte har exakt samma nyans så var åtminstone tanken att det skulle matcha lite
Jo för du skulle ju börja tränaJodå. Det vet jag! Men det har inte med mitt inlägg att göra?
Jo för du skulle ju börja träna
Det var absolut bara välmenat och ett litet sidospår som ofta händer i trådarJavisst! Men mitt inlägg säger väl inget om hur jag tänkt träna? Kändes bara lite underligt i den här tråden. Även om jag förstår att det är välmenat.
Det var absolut bara välmenat och ett litet sidospår som ofta händer i trådar
I mitt huvud blev det konstigt, men sen så förstod jag vad du menade. Tänkte starta en tråd om barmarksdrag, men det kanske finns en?
Snyggt!
Tack!
Hehe, jag som aldrig varit så mycket för att matcha innan har tydligen börjat göra det omedvetet nu
Jag beställde också ett halsband med Tontos namn på! Orange och turkost fick det bli.
Det är ju kul att kolla efter bilar på blocketAlltså, vad drygt att jag nu mer och mer har börjat kika på blocket efter en annan bil, jag som inte ens har hund än och är jättenöjd med min nuvarande bil ...
Är det någon som beställt från Csigora någon gång?
Jag vill köpa två Zero DC Shorter men osäker på storlek. Har mätt båda hundarna och finns två storlekar som kan tänkas passa utifrån måtten. Hittar inte något tydligt om bytesrätt osv.
@Miao vilken storlek har dina skägg i sina selar? Har Boss samma som Smalis å Barney?
Boss har SX och Smalis och Barney har SL ! Jag skulle rekommendera att köpa från Dogmania, fria byten, fria returer och servicen är grymt bra !
Tack!
XS borde bli perfekt för Dahlia då (även det som passar bäst med måtten). Winzi är lite smalare i bröstkorg och hals däremot och funderar på om hon kan ha samma eller behöva mindre. Ska kolla på Dogmania också, anledningen till att jag var inne på Csigora var för att de hade selen i rosa med neongula kanter och lila med neongula kanter
Innehåller den perflourerande ämnen? Har försökt läsa mig in på det men finner det rätt svårt...Ett par Merrell Fenland stretch - alldeles perfekt perforerade för att svalka
Pst - fast hade hellre sett att dom gjort skorna i grå/rosa istället för grå/korall
Ja, jag tror att hon och Boss är lite lika i måtten av det jag sett !
På Dogmania kan du ju specialbeställa vilka färger du vill.... !
Är det någon som beställt från Csigora någon gång?
Jag vill köpa två Zero DC Shorter men osäker på storlek. Har mätt båda hundarna och finns två storlekar som kan tänkas passa utifrån måtten. Hittar inte något tydligt om bytesrätt osv.
@Miao vilken storlek har dina skägg i sina selar? Har Boss samma som Smalis å Barney?
Det är ju kul att kolla efter bilar på blocket
Grymt!Jag beställer nästan bara från Csigora De är grymma, lägger du en beställning innan typ kl15 har du varorna nästa dag