Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Otis och Ladda har fått varsitt nytt halsband :)

image_zpsvomyhub8.jpeg

image_zpsme7c26bk.jpeg

image_zpsfwmc8jbz.jpeg

De har varsin Zero DC Shorter i rosa/gul och blå/gul, och även om halsbanden inte har exakt samma nyans så var åtminstone tanken att det skulle matcha lite :D

Snyggt!

I mitt huvud blev det konstigt, men sen så förstod jag vad du menade. :idea::o Tänkte starta en tråd om barmarksdrag, men det kanske finns en? :)

Gör det! Tex jag är rejält intresserad av drag och även om det kommer dröja ett tag innan jag har en hund som kan dra mig, så lär jag mig gärna grejer! (: Lär finnas fler som håller på eller är intresserade?

Är det någon som beställt från Csigora någon gång?
Jag vill köpa två Zero DC Shorter men osäker på storlek. Har mätt båda hundarna och finns två storlekar som kan tänkas passa utifrån måtten. Hittar inte något tydligt om bytesrätt osv.

@Miao vilken storlek har dina skägg i sina selar? Har Boss samma som Smalis å Barney?

Jag vill köpa två Zero DC Shorter men osäker på storlek. Har mätt båda hundarna och finns två storlekar som kan tänkas passa utifrån måtten. Hittar inte något tydligt om bytesrätt osv.

@Miao vilken storlek har dina skägg i sina selar? Har Boss samma som Smalis å Barney?

Boss har SX och Smalis och Barney har SL :)! Jag skulle rekommendera att köpa från Dogmania, fria byten, fria returer och servicen är grymt bra :up:!

Boss har SX och Smalis och Barney har SL :)! Jag skulle rekommendera att köpa från Dogmania, fria byten, fria returer och servicen är grymt bra :up:!

Tack!
XS borde bli perfekt för Dahlia då (även det som passar bäst med måtten). Winzi är lite smalare i bröstkorg och hals däremot och funderar på om hon kan ha samma eller behöva mindre. Ska kolla på Dogmania också, anledningen till att jag var inne på Csigora var för att de hade selen i rosa med neongula kanter och lila med neongula kanter :p

Tack!
XS borde bli perfekt för Dahlia då (även det som passar bäst med måtten). Winzi är lite smalare i bröstkorg och hals däremot och funderar på om hon kan ha samma eller behöva mindre. Ska kolla på Dogmania också, anledningen till att jag var inne på Csigora var för att de hade selen i rosa med neongula kanter och lila med neongula kanter :p

Ja, jag tror att hon och Boss är lite lika i måtten av det jag sett :up:!

På Dogmania kan du ju specialbeställa vilka färger du vill.... ;) :D!

Jag beställer nästan bara från Csigora :) De är grymma, lägger du en beställning innan typ kl15 har du varorna nästa dag :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka