Innehåller vad sa du Ingen aning om vad det ärInnehåller den perflourerande ämnen? Har försökt läsa mig in på det men finner det rätt svårt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innehåller vad sa du Ingen aning om vad det ärInnehåller den perflourerande ämnen? Har försökt läsa mig in på det men finner det rätt svårt...
Kolla med bilhandlare hur mycket du får för nuvarande bilen och leta efter något att byta till, så behöver det inte kosta direkt någonting?Javisst, inte lika kul att kolla efter pengar i plånboken till det bara :P
Kolla med bilhandlare hur mycket du får för nuvarande bilen och leta efter något att byta till, så behöver det inte kosta direkt någonting?
Fast du slipper trasslet med att sälja privat. Jag kommer absolut "ge" min subaru till bilhandlare, för att det är enklastDå vinner ju bara handlaren hehe
Jag vet ungefär vad jag får för min om jag säljer privat... och hur mycket jag måste skjuta till för den bilen/den årsmodellen jag hittat som verkar rimlig/bra/ändå lite rolig nu... men men, så bråttom äre inte iaf
Ah okej nä undrade bara för du skrev perfourerade så det låter ganska likaInnehåller vad sa du Ingen aning om vad det är
http://www.naturskyddsforeningen.se/sveriges-natur/2013-1/giftspridare (artikel från 2013, så relativt gammal)Anna Froster skrev:"PERFLUORERADE ÄMNEN lagras i levande organismer. De fastnar på lever- och blodserumproteiner eftersom de liknar naturliga fettsyror, förklarar Daniel Borg.
– Därför kan de konkurrera med fettsyror om plats på bindningsproteiner i blodet och i celler.
Aha, då stavade jag lite fel - jag menade perforerade. Alltså "håliga" i typ nätAh okej nä undrade bara för du skrev perfourerade så det låter ganska lika
Lite saxat från en artikel:
http://www.naturskyddsforeningen.se/sveriges-natur/2013-1/giftspridare (artikel från 2013, så relativt gammal)
Så antar att det är i Gore-Tex som det finns, vet inte om det är all sorts gore-tex... Tycker det är synd för tex. alla vandringsskor verkar vara gjorda med just gore-tex.
Ooh, då har jag lärt mig något nytt idag då! De var fina, och håller med om den rosa färgen men korall är också fiiint!Aha, då stavade jag lite fel - jag menade perforerade. Alltså "håliga" i typ nät
Fast du slipper trasslet med att sälja privat. Jag kommer absolut "ge" min subaru till bilhandlare, för att det är enklast
ÖoB 1 för 156 kr - 2 för 300 krVar får ni tag i dom där hårda poolerna? Jag letade idag men icke sa nicke, frallorna älskar pool.
Kanon Det var enda stället jag inte var påÖoB 1 för 156 kr - 2 för 300 kr
Men självklart - lagen om alltings jävlighetKanon Det var enda stället jag inte var på
Beror på hur långt snöre du vill ha, men jag har köpt från Dogmania en fårskinnstuggrej med handtag, håller för kamp med labben.Finns det någon leksak med expandersnöre som håller för en schäfer? Köpte den från Hööks och den fick sönder vid första gripandet .
Behöver inte vara superlångt, bara så hon kan få ta den hur hårt hon vill utan att mina fingrar tar stryk!Beror på hur långt snöre du vill ha, men jag har köpt från Dogmania en fårskinnstuggrej med handtag, håller för kamp med labben.
Vi har haft rätt bra kamp med vår sån härBehöver inte vara superlångt, bara så hon kan få ta den hur hårt hon vill utan att mina fingrar tar stryk!
Hööks håller inte ens för 11 kg västgöte, gick sönder första gången. Pro Dog på Arken Zoo har varit bra tycker jag.Finns det någon leksak med expandersnöre som håller för en schäfer? Köpte den från Hööks och den fick sönder vid första gripandet .