Den gick sönder när jag testade den, mitt monster på 5 kg rörde inte ens den. Usel leksakFinns det någon leksak med expandersnöre som håller för en schäfer? Köpte den från Hööks och den fick sönder vid första gripandet .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den gick sönder när jag testade den, mitt monster på 5 kg rörde inte ens den. Usel leksakFinns det någon leksak med expandersnöre som håller för en schäfer? Köpte den från Hööks och den fick sönder vid första gripandet .
Nu har grejerna kommit och kojan var inte så stor som jag trodde...Har klickat hem en ny koja till tjejerna
och en röd julius k9 till Qarusell
Båda från den där billiga kinasidan...
Vilken storlek köpte du ? Stod måtten ?Nu har grejerna kommit och kojan var inte så stor som jag trodde...
Qarusell i hajkojan...
Ultima blir uppäten...
Det går dock utmärkt att leka med och i den...
Det fanns small och medium, jag beställde en medium 48cm 48cm 35cm. Small var 40cm 40cm 35cm).Vilken storlek köpte du ? Stod måtten ?
Ah och ändå så ser den så liten ut. Då vet jag det om jag ska beställa senare - större måste den va (eller ja, den storleken duger åt Mini men inte övriga)Det fanns small och medium, jag beställde en medium 48cm 48cm 35cm. Small var 40cm 40cm 35cm).
Jag tror jag måste kontrollmäta och se så jag inte har fått den mindre...Ah och ändå så ser den så liten ut. Då vet jag det om jag ska beställa senare - större måste den va (eller ja, den storleken duger åt Mini men inte övriga)
Äntligen hade rätt färg kommit in i vad jag hoppas är rätt storlek!
Har beställt varsin Zero DC Shorter till hundarna - en rosa och en lila som på bilden ovan.
Så blir det matchande koppel till selarna också, från Hööks
Igår blev selarna skickade så hoppas att de kommer idag! Då blir det en vända in på hööks för att köpa koppel
@Blueberry - 70 (???) pipleksakspipar. Varför 70?
Finns det någon leksak med expandersnöre som håller för en schäfer? Köpte den från Hööks och den fick sönder vid första gripandet .
Åh vilket antiklimaxIgår blev selarna skickade så hoppas att de kommer idag! Då blir det en vända in på hööks för att köpa koppel