Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej alla shopaholics ;)

Var hittar jag detta halsband? Någon som kanske vet vilken tillverkade det är?

image_zpsjcuryqrw.jpeg

Halsbandet har jag fått av en vän, men det lila kopplet som skymtar i bilden har jag köpt på en utställning. Då sålde de även koppel och halsband som det svarta där ovan.
Har sett de på flera olika utställningar, men minns inte vad försäljaren heter och inte kan man hitta någon slags märkning på varken koppel eller halsband.
Har kollat på både Eurogroom och Propets hemsidor då de har föräsljningsmonter på de flesta utställningar, men utan att få napp. Min uppfödare kollade nu på Malmöutställningen utan resultat :(
Hjälp! Vill ha ett halsband till...
collar-nylon-redondo-perros-ferplast-CLN46.jpg

img_ferplast_nylon_sport_cs_new_adicional1.png

Hittade dessa, om dom skulle vara intressanta. Google Sport Ferplast Collar Nylon isf.

137110.jpg

Ny leksak till tjejerna! Köptes på Arken Zoo igår för 99 kr.
Snöret är mycket längre än vad det ser ut på bilden. Hade det varit pip i svansarna hade den varit ännu bättre, men fungerar fint som jakt och kampbelöning under träning.

Var på kurs i barmarksdrag idag med hundarna och insåg att labbens zero dc shorter är för stor :(
Måste köpa en ny sele (det är ju alltid kul i och för sig :angel:) och försöka sälja den vi har.

Senaste inköpet blev en Hurtta Puppy sele, ett par veckor sedan. Idag shoppade jag även en flytväst till i sommar då vi håller till på ö och båt mycket :p

Attans det här blev redan en dyr månad. :D Beställde hem 50kg färskfoder till hundarna så jag slipper köpa mat på i alla fall 3 månader, sedan blev det lite "bra att ha" saker till hundträningen och en ny klotång som är mindre och passar små kooikerklor.:laugh: Sedan har jag köpt något väldigt ohundigt som min första egna lägenhet! Yay!

Valpis skulle behöva en ny sele men jag hittar ingen bra. Har vissa små krav..

- Ställbar!
- Vadderad
- Gärna spänne så man inte behöver trä den över huvudet
- Inte för bred mellan frambenen
- Inte skava i armhålorna
- Helst finnas i rosa :angel:

Jag är SÅ sugen på att köpa hurttas kylsele till Ebrah... 17 grader i skuggan idag och Ebrah tyckte absolut att det blev varmt i solen (fast hade hon gett f*n i att sprattla runt i kopplet och nästan strypa sig själv så hade hon kanske inte blivit lika varm...). Hade velat testa den i butik men vet inte var de kan tänkas sälja den bara...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
811
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka