Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
När husse och matte beställer billiga mobilskal från eBay måste ju hunden ha något också eller hur är det nu? :angel:
s-l500.jpg

Jätteonödigt inköp, men bara 16 kr (och 1,5 månads leveranstid...) :o

Pisse har ett sådant ,tog 16 dagar fast dom "hotade" med typ 30-40

Jag har så många ebay halsband så jag borde öppna ett eget ebay,massor med bling mm,aldrig använda,hunden går nästan uteslutande lös eller fastkopplad i ett 19kr biltema retriverkoppel :o

När husse och matte beställer billiga mobilskal från eBay måste ju hunden ha något också eller hur är det nu? :angel:
s-l500.jpg

Jätteonödigt inköp, men bara 16 kr (och 1,5 månads leveranstid...) :o

PS du vet att din hund är en hane...................inte nog med att han får skämmas för klippningen ,nu kommer han bli retade för att han har tjejsaker också :crazy:
Jag tror det bli bättre att han flyttar till @Voff

Pisse har ett sådant ,tog 16 dagar fast dom "hotade" med typ 30-40

Jag har så många ebay halsband så jag borde öppna ett eget ebay,massor med bling mm,aldrig använda,hunden går nästan uteslutande lös eller fastkopplad i ett 19kr biltema retriverkoppel :o
Jag har tre svarta halsband med nitar, oanvända :o Hoppas att Maltes kommer snabbt, för han BEHÖVER verkligen ett rosa halsband med nitar som han kommer använda en eller två gånger :angel:

Den här månaden har jag dyra hundar! :angel:

Jag har köpt en onlinekurs (från Slovenien!) för 150 euro :D
Och i går laddade vi upp godisförrådet med en massa smarr, bland annat en liten påse valpfoder från Acana för en tjuga (hundarna blev som tokiga av hipp hurray och mums mums! :up:), några mini-gnawlers, lite vanligt godis och en ny laddning små pipbollar från Kong.

Sen har jag shoppat några tävlingsstarter också. :cautious:

Har egentligen inga pengar att shoppa hundsaker för just nu, men idag hittade jag jätte fina lila koner som jag kände att jag var tvungen att ha till träningen :D ( visserligen inte heller speciellt dyra)
Plus två anteckningsböcker, visserligen ingen regelrätt hundshopping, men de är tänkte att använda som lite träningsdagbok till hundarna.
Sen hoppas jag på att kunna beställa nya aktiveringsleksaker denna månaden också! Kan bara inte bestämma mig för vilka..

Men va f*n händer. beställde lite smått och gott från Essentails (tugg, lite provpåsar då dräktiga tiken är så jäkla seg med maten - bra med smått och gott att erbjuda där). Har följt paketet via Bing och räknade då ut att det skulle komma idag......och idag står det följande "Forsendelsen indeholder en forbudt vare og er returneret til afsender" ????

Det har aldrig varit problem att beställa från dom, så det gör mig skum - har något kladdat på mitt paket och stoppat i nåt som inte ska vara där :cautious:

Ett koppel efter som valpen tuggat så stora hundens koppel nästan är helt av.
De hade kampanj man fick en stol om man handlade nått från royal canin. Frågade om de bara var på fodret eller godiset med? Tja det står ju allt sa hon då. Så jag köpte godis som stora hunden gillar (kräsen) fick en stol plus en godisväska m godispåse med! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
810
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka