Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som har tips på smycken eller någon annan lämplig present där en del av intäkten går till välgörande ändamål som helst har med hund att göra?
Jag antar att der kanske är för "låg" nivå på själva armbandet, men iaf, jag har köpt en hel del pärlade armband från min lokala djurskyddsorganisation. Kanske finns det något liknande i din närhet?

Jag antar att der kanske är för "låg" nivå på själva armbandet, men iaf, jag har köpt en hel del pärlade armband från min lokala djurskyddsorganisation. Kanske finns det något liknande i din närhet?
Det är väl mest att det inte finns någon sådan organisation där jag bor. Så det behöver vara webbaserat.

Så där ja! Det blev ett täcke! Samt lite godis och ett koppel. :D

414E9940-FBE2-4653-B493-0B4280E39A4B_zpsytpt0rdo.jpg

2E340AA4-A610-465B-A40B-DECE3C8C97D8_zpsp5ekgzd9.jpg

Igår klickade jag hem ett BoT-täcke till tiken och hoppas att det passar! Har velat prova i butik, men de storlekarna jag tänkt prova brukar aldrig finnas här.. Jaja, det blir säkert bra ändå. :cool:

Ska operera vänsterhanden och handlade därför ett hundförarbälte på Hööks. Kände inte för att köpa ett jättedyrt då jag inte vet hur mycket jag kommer att använda det.
Bild från Hööks hemsida.
041213-10-14200-mil-hun-01.jpg

Sen blev det även ett grönt retriverkoppel till rallylydnaden från Biltema. :)
49-192_l_1.jpg

Provade Hööks hundförarjacka men tyckte att den var trång över axlarna, i alla fall med en tröja under. Så den får vara :(

Ska operera vänsterhanden och handlade därför ett hundförarbälte på Hööks. Kände inte för att köpa ett jättedyrt då jag inte vet hur mycket jag kommer att använda det.
Bild från Hööks hemsida.
041213-10-14200-mil-hun-01.jpg

Sen blev det även ett grönt retriverkoppel till rallylydnaden från Biltema. :)
49-192_l_1.jpg

Provade Hööks hundförarjacka men tyckte att den var trång över axlarna, i alla fall med en tröja under. Så den får vara :(
Jackan har lite skum passform, då den är rätt smal över axlarna men bred nertill. Jag köpte än ändå, så jag får väl fylla den med massor av grejer. Fick dra ihop snörena massor nertill för att den inte ska stå rakt ut ! Men var i akut behov av jacka med många fickor.....så det fick bli en.

Eftersom min chef verkar ha glömt att jag är student som vill jobba extra mycket på sommaren så har hon "glömt" att fråga mig om jag vill ta sommarpass. Frågade henne om sommarschemat idag. "Ojdå", fick jag till svar. Sommarvikarien har fått ALLT.

Såå. Jag kommer inte kunna hänga mer i den här tråden förrän i typ september.. :down:

// Shopaholic no more.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
931
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka