Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@GardenAngel har !Någon som har back on tracks nättäcke till sin hund?
Jag har till min herre (som kanske även har deras tjockare täcke och en dyna allt för att vara snäll mot hans kropp). Tycker det är kalasbra och det har haft väldigt bra hållbarhet.Någon som har back on tracks nättäcke till sin hund?
Ja, griper efter halmstån nu känner jag.Jag har till min herre (som kanske även har deras tjockare täcke och en dyna allt för att vara snäll mot hans kropp). Tycker det är kalasbra och det har haft väldigt bra hållbarhet.
Tänker du för höfternas skull?
Japp, jag har det! Alice har inga problem vad jag vet, men var lite öm i ryggen, så jag köpte ett. Har haft på det på nätterna i typ en vecka och ömheten är borta och jag tycker hon har fått ett mycket friare steg (@Wingates såg det också!).Någon som har back on tracks nättäcke till sin hund?
Det låter ju väldigt bra! Har du det bara på nätterna alltså? Har du möjligtvis någon bild på det bakifrån? Tänkte om det funkar fast hunden har uppåtsvans.Japp, jag har det! Alice har inga problem vad jag vet, men var lite öm i ryggen, så jag köpte ett. Har haft på det på nätterna i typ en vecka och ömheten är borta och jag tycker hon har fått ett mycket friare steg (@Wingates såg det också!).
Så det kan ju vara värt att prova
Min hund är ju mer besvärad av artros men jag tycker att han blir hjälpt av det (och han verkar nöjd). Mina vänner med spondylos-hundar har också bot täcken som de upplever hjälper mycket (och det är klar skillnad med och utan som syns även för oss som träffar hundarna sporadiskt). Så jag tänker att det ju inte skadar att testa för din del?Ja, griper efter halmstån nu känner jag.
Det finns ett hål (med dragkedjan) att öppna för hundar med uppåtsvansDet låter ju väldigt bra! Har du det bara på nätterna alltså? Har du möjligtvis någon bild på det bakifrån? Tänkte om det funkar fast hunden har uppåtsvans.
Det låter ju väldigt bra! Har du det bara på nätterna alltså? Har du möjligtvis någon bild på det bakifrån? Tänkte om det funkar fast hunden har uppåtsvans.
Har för mig att @AraSlei tyckte bra om det!
Nej men precis. Det kan ju inte göra någon skada så det känns värt att testa faktiskt.Min hund är ju mer besvärad av artros men jag tycker att han blir hjälpt av det (och han verkar nöjd). Mina vänner med spondylos-hundar har också bot täcken som de upplever hjälper mycket (och det är klar skillnad med och utan som syns även för oss som träffar hundarna sporadiskt). Så jag tänker att det ju inte skadar att testa för din del?
Så himla bra! Tack! Det låter ju faktiskt rätt smidigt att ha det som pyjamas. Upplever du att det fastnar i pälsen på henne eftersom det är nät eller det ligger bra?
Det har ett hål bak så hundar med uppåtsvans kan ha det! Men då lär man ju ta av det när dom ska bajsa.
Ja jag har det bara på nätterna. Läste någonstans att man ska ha det minst 8h i sträck så tycker det är smidigt. Vet folk har det efter promenader och träning för musklernas skull. Har tänkt göra så om Alice gått eller tuffare pass någon gång. En kompis har det dygnet runt på sin tax som har diskbråck. Så man kan ju ha det jämt
Hugger bara en knappSå himla bra! Tack! Det låter ju faktiskt rätt smidigt att ha det som pyjamas. Upplever du att det fastnar i pälsen på henne eftersom det är nät eller det ligger bra?
Precis det jag tänkte! Får sticka dit imorgon och klämma på det.Om Hööks fortfarande har 15% så säljer de ju BoT-täcket!
Upplever inte att det fasnar! Väldigt följsamt och mjukt! Blir inte lika elektiskt som många andra täcken tycker jag.Så himla bra! Tack! Det låter ju faktiskt rätt smidigt att ha det som pyjamas. Upplever du att det fastnar i pälsen på henne eftersom det är nät eller det ligger bra?
Nej Onsdag..Lön imorgon allihopa!