Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom min chef verkar ha glömt att jag är student som vill jobba extra mycket på sommaren så har hon "glömt" att fråga mig om jag vill ta sommarpass. Frågade henne om sommarschemat idag. "Ojdå", fick jag till svar. Sommarvikarien har fått ALLT.

Såå. Jag kommer inte kunna hänga mer i den här tråden förrän i typ september.. :down:

// Shopaholic no more.
Nej!! Beklagar :cry::cry:

Nu måste Alice bli en instagramkändis :idea:

Har klickat hem en ny koja till tjejerna
HTB1o5J7LVXXXXc3XXXXq6xXFXXXN.jpg

och en röd julius k9 till Qarusell
HTB1djOALpXXXXaEXFXXq6xXFXXXE.jpg

Båda från den där billiga kinasidan... :D

Har nästan beställt en valphage från VIDAXL - elle ja, en ligger i kassan men har inte klickat på slutför order än :D Kanske skulle jag vänta en vecka eller två så jag till 100% vet att tiken verkligen är dräktig. Visserligen behövde jag inte sådan förra gången jag hade valpar, hemmabyggen fungerar bra - men är sugen på en i alla fall :)

Har nästan beställt en valphage från VIDAXL - elle ja, en ligger i kassan men har inte klickat på slutför order än :D Kanske skulle jag vänta en vecka eller två så jag till 100% vet att tiken verkligen är dräktig. Visserligen behövde jag inte sådan förra gången jag hade valpar, hemmabyggen fungerar bra - men är sugen på en i alla fall :)
Köper du av V från tradera eller ebay? priset skilljer en del

Jag är lite pryltokig... och nu när jag kanske (antagligen) kommer få hem en valp i sommar så har jag förstås redan börjat fundera och kolla på vad man kan köpa eller bygga. Det som behövs kommer jag skaffa förstås, men även sånt som är..kul att ha funderar jag på :P

Nån som har tips på bra leksaker, valpselar, saker för utfodring, träningsredskap, tips och trix för hemmet man kan bygga/förbereda etc? Allt är av intresse :) Jag är en sån som gärna anpassar saker till nya ändamål eller bygger själv det jag kan, så såna "projekt" hittar jag gärna!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka