SnyggtJag har shoppat en kavaj och skor till när jag ska ställa ut Tonto.
Tänkte att lite terrakotta kunde vara roligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SnyggtJag har shoppat en kavaj och skor till när jag ska ställa ut Tonto.
Tänkte att lite terrakotta kunde vara roligt.
Snyggt
Det finns ju även silverfärgatJag personligen hade inte valt guld/mässing till din hund. Gillar översta alternativet här:
http://www.loboo.se/browse.asp?cat=304&path=10,301,302,304
Ja, det var det jag menade i länkenDet finns ju även silverfärgat
Var de inte någon här som provat esprees schampoo mot fällning? Funkade de isf? Duschade min hund idag med de för han fäller så himla mycket just nu
Var de inte någon här som provat esprees schampoo mot fällning? Funkade de isf? Duschade min hund idag med de för han fäller så himla mycket just nu
Våran fällde bara mer!
Jag älskar det och längtar nästan till nästa fällning så jag får använda det igen. Helt fantastiskt att få nästan hela fällningen avklarad på en gång.Var de inte någon här som provat esprees schampoo mot fällning? Funkade de isf? Duschade min hund idag med de för han fäller så himla mycket just nu
Det schampot är ju till för att hjälpa till att lossa allt löst hår, så det är inte konstigt att hunden verkade fälla merVåran fällde bara mer!
Det schampot är ju till för att hjälpa till att lossa allt löst hår, så det är inte konstigt att hunden verkade fälla mer
men jag kör hellre vanligt schampo och badar oftare under fälltiden, för att hjälpa till att få det överstökat snabbare
Aha, dom tillhör den typen av hundProblemet är att Dalmatiners aldrig slutar fälla något groteskt.
Aha, dom tillhör den typen av hund