Diesel behöver också en stickad mössa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla!
Göllig hund med slips!
... och fluga
Ivan är ju bara bäst
ÅH flugan! Varifrån?!
Skönt att ha dig tillbaka härKlickade precis hem ett par nya Salomonskor. Har visst trampat sönder mina gamla när fötterna var gravidsvullna... Tog de dyraste på Engelsons och hoppas att de håller tills de blir vinter. Är rätt trött på skor som börjar läcka efter ett par månader bara.
Jag behöver också köpa mig en jacka att ha vår/höst och svala sommardagar. Den ska kunna stå emot lättare regn men inte vara helt regntät. Viktigt att den andas! Jag har haft en jacka från Pinewood som har varit helt underbar men den håller på att ramla sönder i sina beståndsdelar efter 6-7 års intensivt användande. Hade innan det en softshell men tyckte inte den andades ordentligt.
Någon som klämt på Engelsons Helag jacka? Är den något att hänga i julgranen? Och någon som vet vilka butiker som säljer Pinewood? Jag hittar bara butiker på nätet.
Bebisen har kommit på att man kan sova hos pappa också så nu får jag några minuter vid datornSkönt att ha dig tillbaka här
Ingen tips på jacka dock
Klickade precis hem ett par nya Salomonskor. Har visst trampat sönder mina gamla när fötterna var gravidsvullna... Tog de dyraste på Engelsons och hoppas att de håller tills de blir vinter. Är rätt trött på skor som börjar läcka efter ett par månader bara.
Jag behöver också köpa mig en jacka att ha vår/höst och svala sommardagar. Den ska kunna stå emot lättare regn men inte vara helt regntät. Viktigt att den andas! Jag har haft en jacka från Pinewood som har varit helt underbar men den håller på att ramla sönder i sina beståndsdelar efter 6-7 års intensivt användande. Hade innan det en softshell men tyckte inte den andades ordentligt.
Någon som klämt på Engelsons Helag jacka? Är den något att hänga i julgranen? Och någon som vet vilka butiker som säljer Pinewood? Jag hittar bara butiker på nätet.
Det är Salomon XA PRO 3D GTX. Har haft ett 10-tal par minst, men oftast lite billigare modeller. Jag tycker dock att de gånger jag betalat mer så har jag också fått bättre skor. Men spara kvittot! Det händer att de börjar läcka. Jag har lämnat tillbaka skor ett par gånger och det har inte varit problem att få nya. Men man måste ju komma ihåg var man lagt kvittot...Vilken modell blev det?
Har kikat i över ett år på Salomonskor nu. Vill ha en lätt sko som är vattentät (viktigt då det ofta är blött i gräset och i skogen) som kan användas vid promenader och hundträning. Inga kängor alltså som är tunga på fötterna.
Angående jackan - finns inte den modellen kvar som du haft? Om inte, kan du maila Pinewood och fråga om de har någon ersättningsmodell?
Tyvärr har jag inte sett Pinewood i butik.
Åh, vart har du köpt bitkudden? Jag vill också ha en rosa. Och vad för munkorg köpte du?Nu har shoppingklådan blivit kliad på !
Beställde en säkerhetsadapter till cykeln som ska hålla linan från hjulet så vi slipper riskera att trassla ihop oss !
Anmälde mig till en skyddskurs och har beställt en egen munkorg till Pu, väntar med spänning på att få hem den ! Pu har även fått hem sin rosa bitärm/kudde och den fick högsta betyg !
Och när jag fyllde år så fick jag två topnotchagilityhinder, och har nu smäckt på med att beställa 3 till !
Åh, vart har du köpt bitkudden? Jag vill också ha en rosa. Och vad för munkorg köpte du?
Märket är Euro Joe och den säljs på flera webbutiker . Munkorgen är en specialbeställd klassisk svenskskyddskorg