Älskar jackan@TheaH - berätta om jackanTunn och skön vid värme men med lite kyliga vindar ? Fungerar den åt en bredhöftat kärring utan att sitta fast runt röven tro
avskyr tajta jackor.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar jackan@TheaH - berätta om jackanTunn och skön vid värme men med lite kyliga vindar ? Fungerar den åt en bredhöftat kärring utan att sitta fast runt röven tro
avskyr tajta jackor.....
Låter kanon - får nog ta mig till Hööks någon dag och prova denÄlskar jackanDen är lagom varm, rätt så vattentät, fickorna är fantastiska och den sitter bra. Den är reglerbar också! Kan inte komma på något negativt med den faktiskt. Eller det skulle vara att hundar som hoppar fastnar i fickorna...
![]()
Jag vet inte, jag testade i butik för att vara säker@TheaH - hur är Hööks jacka i storlekarna ? Blir smått förvirrad över storlekstabellen, där L är typ storlek 46/48 och XL är 50/52 ??? Jag är en 46/48 men brukar ha XL i det mesta, så måttabellen känns skumTyvärr har dom även endast bystvidd på överdelar och ingen stussvidd, så svårt med storlekar om man skulle skicka efter (älskar nätshopping och avskyr affärer...)
Pst: i Arrak-jackorna har dom tvärtom ändrat så tidigare XL numera är XXL - dom är elaka, så jag blir galen på att alla märker så olika.
Men stämmer jackans storlek med det du brukar ha - eller fick du ta en mindreJag vet inte, jag testade i butik för att vara säker![]()
Uh, ingen aningMen stämmer jackans storlek med det du brukar ha - eller fick du ta en mindre![]()
Äsch - dig har jag ju ingen nytta avUh, ingen aningKöper alltid vad som passar istället för att kolla på storlek
![]()
Äsch - dig har jag ju ingen nytta av![]()
FlåtJag köpte faktiskt en sele av dig
![]()
Jag är också 46/48 och jag har för mig att jag har XL på Hööks-jackan. Jag tyckte inte om den så den är undanstuvad någonstans, jag kan försöka leta åt den och kolla om du vill? Så inte mitt minne både är kort och dåligt@TheaH - hur är Hööks jacka i storlekarna ? Blir smått förvirrad över storlekstabellen, där L är typ storlek 46/48 och XL är 50/52 ??? Jag är en 46/48 men brukar ha XL i det mesta, så måttabellen känns skumTyvärr har dom även endast bystvidd på överdelar och ingen stussvidd, så svårt med storlekar om man skulle skicka efter (älskar nätshopping och avskyr affärer...)
Pst: i Arrak-jackorna har dom tvärtom ändrat så tidigare XL numera är XXL - dom är elaka, så jag blir galen på att alla märker så olika.
Och så skriver dom att XL är som 59/52 enligt deras måttabellJag är också 46/48 och jag har för mig att jag har XL på Hööks-jackan. Jag tyckte inte om den så den är undanstuvad någonstans, jag kan försöka leta åt den och kolla om du vill? Så inte mitt minne både är kort och dåligt![]()
Och så skriver dom att XL är som 59/52 enligt deras måttabell
Men du får gärna leta fram och mäta lite![]()
Skrev fel - menade givetvis 50/52Och så skriver dom att XL är som 59/52 enligt deras måttabell
Men du får gärna leta fram och mäta lite![]()
Jag har small i hööks-jackan och det är vad jag brukar ha i vanliga jackor också.@TheaH - hur är Hööks jacka i storlekarna ? Blir smått förvirrad över storlekstabellen, där L är typ storlek 46/48 och XL är 50/52 ??? Jag är en 46/48 men brukar ha XL i det mesta, så måttabellen känns skumTyvärr har dom även endast bystvidd på överdelar och ingen stussvidd, så svårt med storlekar om man skulle skicka efter (älskar nätshopping och avskyr affärer...)
Jag får nog prova om jag åker ditåt vid tillfälleJag har small i hööks-jackan och det är vad jag brukar ha i vanliga jackor också.
Däremot så har jag en fleecetröja i xs, vilket är vad jag brukar ha, men den här är lite väl stor trots att jag gått upp i vikt... Hade det funnits xxs hade jag köpt det... Så ja, det verkar som om man faktiskt får kolla plagg för plagg där.